تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




 Synaptics از یک سنسور اثر انگشت خاص برای قرارگرفتن در زیر نمایشگر پرده برداشت

چندی پیش خبری از پتنت جدید مایکروسافت در باره یک حسگر اثرانگشت که در شیشه قرار می‌گیرد، در فضای اینترنت پخش شد.

اما اخیرا کمپانی Synaptics از حسگر اثر انگشتی پرده برداشته که ازشیشه پوشیده شده و ضخامتی کم‌تر از ۱ میلی‌متر دارد. استفاده از این حسگر در تلفن‌های هوشمند‌ و تبلت‌ها به راحتی صورت می‌گیرد و می‌تواند به راحتی زیر شیشه نمایشگر قرار بگیرد. علاوه بر این امکان قرار دادن این حسگر اپتیکالی در فضا‌های پشتی، لبه‌ها و بخش روبه‌رویی دستگاه نیز وجود خواهد داشت.

خوشبختانه عملکرد این حسگر بسیار خوب بوده و کاربر می‌تواند حتی با انگشت خیس از آن استفاده کند. Synaptics همچنین بر روی بخش مقاومت این حسگر هم فعالیت‌های زیادی را انجام داده و به گفته خود کمپانی، این حسگر می‌تواند در برابر آب و خط و خش مقاوم باشد.

یکی دیگر از مزایای این حسگر توانایی حذف دکمه هوم است؛ چرا که دیگر می‌تواند در زیر نمایشگر قرار بگیرد. بدین صورت هنگام کار کردن با گوشی تنها نمایشگر مقابل‌ کاربر خواهد بود.

این تکنولوژی جدید ما را یک قدم دیگر به سمت تلفن‌های همراه بدون حاشیه نزدیک می‌کند. به گفته خود کمپانی Synaptics، نمونه اولیه این حسگر تا نیمه اول سال ۲۰۱۷ معرفی می‌شود و تا اواسط سال دیگر به تولید انبوه می‌رسد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر « Synaptics از یک سنسور اثر انگشت خاص برای قرارگرفتن در زیر نمایشگر پرده برداشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..