تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ال‌جی با ۶ اسمارت فون جدید به نمایشگاه CES 2017 می‌آید

کمپانی ال‌جی قرار است در CES ۲۰۱۷ چند مدل گوشی جدید معرفی کند. حدود ۶ عدد گوشی‌ توسط ال‌جی در CES معرفی خواهد شد که همه میان‌رده و از سری‌های K ،X و استایلوس هستند.

در ادامه لیستی از این گوشی‌ها با مشخصات و مدل‌های احتمالی‌شان را قرار داده‌ایم.

ال‌جی استایلوس ۳ با نمایشگر ۵.۷ اینچی، قلم مخصوص، حسگر اثر انگشت، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی، دوربین اصلی ۱۳ و سلفی ۵ مگاپیکسلی و باتری ۳۲۰۰ میلی‌آمپری ال‌جی X caliber با گواهی IP68 و باتری ۴۱۰۰ میلی‌آمپری ال‌جی K10 2017 با نمایشگر ۵.۳ اینچی و رزولوشن اچ‌دی، دوربین ۵ مگاپیکسلی با زاویه دید عریض، حسگر اثر انگشت و شیشه ۵D ال‌جی K8 2017 با نمایشگر ۵ اینچ و رزولوشن فول‌اچ‌دی، دوربین اصلی ۱۳ و سلفی ۵ مگاپیکسل همراه ۲۵۰۰ میلی‌آمپر باتری ال‌جی K4 2017 با نمایشگر ۴.۷ اینچی، دوربین اصلی ۸ و سلفی ۵ مگاپیکسل و باتری با ظرفیت ۲۵۰۰ میلی‌آمپر ال‌جی K3 2017 با نمایشگر ۴.۵ اینچی، دوربین اصلی ۵ و سلفی ۲ مگاپیکسل و باتری با ظرفیت ۲۱۰۰ میلی‌آمپر

همچنین انتظار داریم گوشی ال‌جی X power 2 هم در این مراسم معرفی شود. احتمال می‌رود X power 2 یک باتری با ظرفیت ۴۵۰۰ میلی‌آمپر، نمایشگر اچ‌دی با اندازه ۵.۵ اینچ و دو دوربین یکی با زاویه دید عریض و یکی معمولی داشته باشد.

تمامی گوشی‌های جدید ال‌جی اوایل سال ۲۰۱۷ معرفی می‌شوند. همچنین امیدواریم که ال‌جی از اندروید نوقا بر روی این سری‌های جدید استفاده کرده باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ال‌جی با ۶ اسمارت فون جدید به نمایشگاه CES 2017 می‌آید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..