تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توصیه سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران به باشگاه ها در جذب بازیکن

مجید جلالی روز چهارشنبه در نشست خبری پیش از دیدار با ساپیا در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال ایران در باره حاشیه هایی که در مورد انتقال «گودوین منشا» بازیکن کامرونی و سیاوش یزدانی به پرسپولیس مطرح شده است، گفت: از جدایی این دو بازیکن ناراحت هستم و زمانی که شما می خواهید بازیکنی را جذب کنید باید قواعد و اصول حرفه ای را در این خصوص رعایت کنید. حاشیه سازی در مطبوعات و رسانه ها، ذهن بازیکن را مختل ساخته و تمرکزش را برای دیدارهای پیش رو بهم می ریزد.
وی در خصوص دیدار فردا مقابل سایپا گفت: دیدن شاگردان سابق در تیم سایپا برایم با ارزش است و به طور قطع در آینده نیز خاطرات خوبم با بازیکنان پیکان تکرار خواهد شد و با این حال امیدوارم در دیدار فردا بازی خوب و با طراوتی را از هر دو تیم شاهد باشیم و سه امتیاز را کسب کنیم.
جلالی ادامه داد: اطلاعات لازم در مورد تیم سایپا را جمع آوری و به بازیکنان منتقل کردیم، با این حال بازیکنانم به درجه ای از شناخت و مهارت رسیده اند که می توانند در رتبه های بالاتر جدول رده بندی قرار بگیرند.
وی در مورد عملکرد آرش برهانی در تیم پیکان گفت: آرش 10 کیلوگرم وزن کم کرده است و برای بهتر شدن نیاز به زمان دارد تا به شرایط ایده آل خود برسد.
سرمربی تیم فوتبال پیکان همچنین خاطر نشان کرد: همیشه بازیکنانم را تشویق می کنم که به دنبال بازی خوب در زمین باشند و آنها را برای پیروزی تشویق نمی کنم، بلکه انگیزه لازم برای خوب بازی کردن را به آنها می دهم تا موازی با عملکرد خوب، پیروزی را نیز به دست آورند.
جلالی ادامه داد: برای آینده خوب پیکان، برنامه ریزی هدف داری را انجام دادیم و امیدواریم با ترمیم تیم در نیم فصل فوتبال، هدف گذاری ها را اجرایی کنیم.
تیم پیکان در چارچوب هفته چهاردم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور موسوم به جام خلیج فارس فردا - پنجشنبه - از ساعت 15 در ورزشگاه شهید دستگردی تهران به مصاف سایپا می رود.
ورزشی**9029**1067**
خبرنگار: مهدی موذن انتشاردهنده:علی خورسندی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توصیه سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران به باشگاه ها در جذب بازیکن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..