تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیوست علم درهلال احمر منجر به صلح و نوع دوستی می شود

به گزارش خبرنگاراجتماعی ایرنا، سیدحمید جمال الدینی روز چهارشنبه در همایش صلح و علم، دین با تاکید بر قرابت ها و نزدیکی هلال احمر و دانشگاه اظهارکرد: هر دو این نهاد مدیون سرمایه اجتماعی و برخواسته از اعتماد و اطمینان مردم هستند.
وی با بیان اینکه پیوست علمی هلال احمر و دانشگاه بشردوستی، کرامت انسانی و صلح طلبی است، گفت: هر دو نهاد به دنبال مسوولیت اجتماعی شان البته بدور از غرض و گرایش های سیاسی و قومی بین همه احاد بشریت هستند.
وی با بیان اینکه اگر پیوست اخلاق ازعلم حذف شود نیازهای بشریت تامین نمی شود، افزود: در این شرایط گسترش آسیب های اجتماعی هر روز در جوامع بشری نمودار بیشتری پیدا می کند و فاصله علم موجود درجهان و نیازهای واقعی بشریت افزوده می شود.
وی با اشاره به اهداف جمعیت های هلال احمر و صلیب سرخ که همانا کمک به تسکین الام بشری و ارزش های انسانی است، گفت: فدراسیون بین المللی صلیب سرخ می تواند مرجع مناسب و تسهیل گر مناسبی برای مدلی برای انتخاب افرادی که جایزه صلح نوبل دریافت می کنند، باشد.
جمال الدینی با تاکید بر اینکه اگر دانشگاه ها مسوولیت اجتماعی شان را در قبال جامعه انجام ندهند عنوان شان دچار خدشه می شود، اظهارکرد: باید این موضوعات درعمل علم برای افراد جامعه ملموس باشد در غیر این صورت حمایت های مردمی از دست می رود.
معاون آموزش هلال احمر با با بیان اینکه این نهاد می تواند با هدف توسعه و ارتقا مسولیت های اجتماعی دیگر ارگان ها نقش تسهیل گری داشته باشد، گفت: درمدل خرد محوری هلال احمر مفاهیمی چون معرفت، خانواده، بینش، تدبیر و منطق جایگاه رفیعی دارد.
نخستین همایش ملی صلح، علم و دین از 24 آذرماه به مدت دو روز با حضور کارشناسان و به همت معاونت آموزشی هلال احمر و گروه فلسفه علم دانشگاه صنعتی شریف در حال برگزاری است.
اجتمام *1724* 3377
خبرنگار: سمانه زین العابدین * انتشاردهنده: حسین فتح الهی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیوست علم درهلال احمر منجر به صلح و نوع دوستی می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..