تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نفرات برتر پینگ پنگ بانوان کرمانشاه مشخص شدند

بهرام کنجوری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در پایان این رقابت ها، زهرا شهسواری با کسب بیشترین پیروزی و امتیاز مقام نخست رقابت ها را از آن خود کرد.
وی ادامه داد: فاطمه نیک پیام و مارال هاشمی نیز به ترتیب مقام های دوم و سوم مسابقات آزاد انتخابی بانوان استان را کسب کردند.
کنجوری خاطرنشان کرد: نگین ابراهیمی، شروین جمشید نژاد، مونا شاهرخی و تارا سعیدی نیز ورزشکارانی بودند که به ترتیب در رده های چهارم تا هفتم ایستادند.
دبیر هیات پینگ پنگ کرمانشاه افزود: آوا سعیدی، آیلار هاشمی، دالیا صلاحی، دلنیا درویشی و پریسا درویشی نیز به ترتیب صاحب عناوین هشتم تا دوازدهم شدند.
وی گفت: در این رقابت ها 20 ورزشکار از سراسر استان حضور داشتند که در خانه پینگ پنگ با هم به رقابت پرداختند.
کنجوری در پایان اظهار کرد: سرداوری این مسابقه ها برعهده خانم ولیدی داور ملی فدراسیون پینگ پنگ بود.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشار دهنده:علی مولوی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نفرات برتر پینگ پنگ بانوان کرمانشاه مشخص شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..