تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود دوره آموزشی How to Transition to Product Management

اولین رای باشید!

Udemy – How to Transition to Product Management

نحوه انتقال به مدیریت محصول

دوره-آموزشی-How-to-Transition-to-Product-Management

دوره آموزشی How to Transition to Product Management در کنار شما بوده و نحوه مدیریت محصول را در اختیارتان می‌گذارد. تقاضا برای افرادی که بتوانند به چنین مواردی تسلط داشته باشند، مدام در حال افزایش است و شما با یادگیری آن می‌توانید در شرایط خوبی قرار بگیرید. شرکت‌های بیشتری وجود دارد که این عملکرد برای‌شان اهمیت دارد و به چگونگی رشد و نوآوری یک تجارت کمک می‌کنند. مدیران مسئول، عنصر کلیدی هر کسب و کار موفقی هستند و به محصولات توجه می‌کنند. علم شما در زمینه مدیریت محصول کمک می‌کند که در اتخاذ تصمیمات استراتژیک بهتر عمل کرده و محرک خوبی را داشته باشید.

در این دوره قرار است که با سه استراتژی قدرتمند در این زمینه آشنا شده و تخصیص کامل برای انتقال موفقیت آمیز را به‌عنوان مدیر محصول داشته باشید. شما تمرینات عملی خوبی را برای ارزیابی مهارت‌های فعلی خود خواهید داشت و مهارت‌ های‌تان در زمینه‌های مختلف افزایش پیدا خواهد کرد. شما در پایان دوره به یک مدیر محصول تبدیل شده و می‌توانید به مزایای زیادی دست پیدا کنید.

info

The demand for Product Management is on the rise today with more and more companies discovering how important this function is and how it accelerates the growth and innovation of a business. Product Managers are in charge of the key ingredient of every successful business – its product. They are directly involved in making core strategic growth-driving decisions. And it’s not surprising that they often go on to found their own startups or join executive teams!

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود دوره آموزشی How to Transition to Product Management»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..