تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود دوره آموزشی Introduction to Genetic Engineering

اولین رای باشید!

Udemy – Introduction to Genetic Engineering

معرفی مهندسی ژنتیک

دوره-آموزشی-Introduction to Genetic Engineering

دوره آموزشی Introduction to Genetic Engineering قرار است که فرایندهای ژنتیکی را به کارآموزان توضیح داده و به‌نوعی مهندسی ژنتیک را موشکافی کند. در این دوره قرار است که تاثیرگذاری ژنتیک در رشد را بررسی کرده و عوامل طبیعی را در زمینه پرورش افراد را نیز بررسی کنیم. محیط درون سلولی موجودات زنده بررسی شده و همچنین از رونویسی ژن برای شما خواهیم گفت. می‌دانیم که آب و هوای معتدل و آب و هواهای خشک می‌توانند روی ژنتیک و رفتار افراد تاثیرگذار باشند و تمام این موارد به‌صورت علمی بررسی خواهد شد. DNA به عنوان مبنای مولکولی مورد بررسی قرار گرفته و زنجیره‌ای از نوکلئوتیدها نیز بررسی خواهد شد.

می‌دانیم که ژن‌ها روی کوروموزوم‌ها تاثیرگذار هستند، اما کوروموزم‌ها از پروتئین و DNA تشکیل یافته‌اند و دانشمندان هم نمی‌دانستند که کدام یک از این دو عامل می‌تواند روی وراثت تاثیرگذار باشد. در سال ۱۹۲۸ بود که فردیک گرفیث به این موضوع پی برده پدیده دگرگونی را در مهندسی ژنتیک بیشتر مورد بررسی قرار داد.

info

Genetic processes work in combination with an organism’s environment and experiences to influence development and behavior, often referred to as nature versus nurture. The intracellular or extracellular environment of a living cell or organism may switch gene transcription on or off. A classic example is two seeds of genetically identical corn, one placed in a temperate climate and one in an arid climate (lacking sufficient waterfall or rain). While the average height of the two corn stalks may be genetically determined to be equal, the one in the arid climate only grows to half the height of the one in the temperate climate due to lack of water and nutrients in its environment.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود دوره آموزشی Introduction to Genetic Engineering»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..