تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مانع بزرگ سد راه انتقال سردار آزمون به لیورپول

پروسه انتقال سردار آزمون به تیم لیورپول با مانعی بزرگ روبرو شده است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،پس از جدی تر شدن خبر انتقال سردار آزمون مهاجم ملی پوش کشورمان از تیم روستوف روسیه به لیورپول،قربان بردیف مربی سردار آزمون که نقش زیادی در پیشرفت وی در روستوف داشته است با انتقال مهاجم ایرانی به لیورپول مخالفت کرده و خواستار ماندن آزمون در روستوف شده است.

بردیف که از درخشش سردار آزمون در لیگ روسیه و رقابت های گروهی لیگ قهرمانان اروپا بسیار ذوق زده شده و بازیکن محبوب خود را در اوج دوران فوتبالی می بیند،گفته است فعلا برای آزمون زود است که به لیگ انگلیس و تیم لیورپول منتقل شود.او همچنین به آزمون گفته بازی در تیمی همچون لیورپول به آمادگی جسمانی بسیار بالایی نیاز دارد و سردار باید میزان تمرینات خود را افزایش دهد.

در حقیقت قربان بردیف مربی سردار آزمون که زحمات زیادی برای وی کشیده است فعلا با انتقال آزمون موافقت نکرده و به او توصیه کرده است قبل از اتخاذ هر تصمیمی مبنی بر انتقال به یکی از تیم های بزرگ اروپایی با مربیان و خانواده خود مشورت کند. 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مانع بزرگ سد راه انتقال سردار آزمون به لیورپول»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..