تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




باور می کنید این سنگ ها واقعی هستند؟ -

1395/09/24

سایت سرگرمیجالب انگیز

آکاایران: خوزه مانوئل کاسترو لوپز با سنگ های بزرگ و کوچک کار می کند و سطوح زبر و سخت آن ها را به شکل پارچه های لطیف چین خورده در می آورد.

امتیاز خبر: 18 از 100 تعداد رای دهندگان 26

آکا ایران: خوزه مانوئل کاسترو لوپز با سنگ های بزرگ و کوچک کار می کند و سطوح زبر و سخت آن ها را به شکل پارچه های لطیف چین خورده در می آورد. هر یک از مجسمه های او از سنگ های گرانیت و کوارتز هستند که با ظرافت و سختکوشی آن ها را می ساید تا اشکال عجیب و غریب چین خورده از دل آن ها آشکار شود به طوری که گویی سنگ از ابتدا به همین شکل وجود داشته است. می توانید تازه ترین آثار فوق العاده این هنرمند را در مطلب زیر مشاهده کنید.

,سنگ،چین و چروک،حکاکی،ساییدن،مجسمه،اثر هنری,[categoriy] باور می کنید این سنگ ها واقعی هستند؟

باور می کنید این سنگ ها واقعی هستند؟ - سنگ،چین و چروک،حکاکی،ساییدن،مجسمه،اثر هنری

آکاایران: باور می کنید این سنگ ها واقعی هستند؟

  ,سنگ،چین و چروک،حکاکی،ساییدن،مجسمه،اثر هنری,[categoriy] باور می کنید این سنگ ها واقعی هستند؟   ,سنگ،چین و چروک،حکاکی،ساییدن،مجسمه،اثر هنری,[categoriy] باور می کنید این سنگ ها واقعی هستند؟   ,سنگ،چین و چروک،حکاکی،ساییدن،مجسمه،اثر هنری,[categoriy] باور می کنید این سنگ ها واقعی هستند؟   ,سنگ،چین و چروک،حکاکی،ساییدن،مجسمه،اثر هنری,[categoriy] باور می کنید این سنگ ها واقعی هستند؟   ,سنگ،چین و چروک،حکاکی،ساییدن،مجسمه،اثر هنری,[categoriy] باور می کنید این سنگ ها واقعی هستند؟   باور می کنید این سنگ ها واقعی هستند؟

جالب انگیز -

باور می کنید این سنگ ها واقعی هستند؟



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «باور می کنید این سنگ ها واقعی هستند؟ -»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..