تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پشت پرده مخالفت بردیف با انتقال سردار آزمون به لیورپول

کسی که باعث پیشرفت سردار در اروپا شد گویا موافق انتقال این بازیکن به باشگاه بزرگ انگلیسی نیست.

پشت پرده مخالفت بردیف با انتقال سردار آزمون به لیورپولبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، هر روز خبر انتقال سردار آزمون در رسانه ها جدی تر می شود ولی به نظر می رسد هنوز فاصله زیادی برای انتقال وجود دارد. قربان بردیف مربی آزمون مخالف این انتقال است و برای این موضوع هم دلیل آورده است. او معتقد است سردار هنوز از نظر بدنی آماده بازی در تیمی مثل لیورپول نیست چراکه در روسیه هم معمولا نمی تواند ۹۰ دقیقه بازی کند.

از سویی سردار در ۱۵ هفته لیگ تنها دو گل زد که از نظر بردیف آمار خوبی نبود، درحالی که مهاجم های بزرگ در اروپا شاید در هربازی دو گل بزنند. بردیف فعلا موافق انتقال این بازیکن نیست و باید دید در ادامه چه اتفاقی رخ می دهد. البته سردار در این مدت با گلزنی به اتلتیکو و بایرن نشان داده هر چه نداشته باشد، راه گلزنی به تیم های بزرگ را بلد است.

منبع: خبرانلاین

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پشت پرده مخالفت بردیف با انتقال سردار آزمون به لیورپول»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..