تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چند کلمه برای سفر به پکن و شانگهای - آکا

نوشته شده در تاریخ 1395/09/24 در دسته بندی دیدنی های جهان از هر پنج قاره پرتال آکاايران سايت خبرگزاری آکا بخش قاره آسیا قسمت دیدنی های جهان از هر پنج قاره- چند کلمه برای سفر به پکن و شانگهای آکاایران: راهنمای سفر به پکن و شانگهای

راهنماهای کوتاه سفر میتوانند مقدمه خوبی برای آشنایی ذهنی شما با مقصد سفرتان باشند. این راهنماها مطمئنا اطلاعات کامل از مقصد به شما نمی دهند اما به طور مختصر و مفید شهر یا کشور مقصد را معرفی می کنند. الی گشت در اینجا راهنمای کوتاهی از سفر به پکن و شانگهای ارایه می کند:

,سفر به چین. سفر به شانگهای. سفر به پکن. راهنمای سفر به چین,[categoriy] چند کلمه برای سفر به پکن و شانگهای

چند کلمه برای سفر به پکن و شانگهای - آکاسفر به چین. سفر به شانگهای. سفر به پکن. راهنمای سفر به چین

آکاایران: چند کلمه برای سفر به پکن و شانگهای

راهنمای سفر پکن:

به گزارش آکاایران: شهر پکن، پایتخت کشور جمهوری خلق چین بوده و به عنوان مرکز سیاسی، اقتصادی و فرهنگی آن شناخته می شود. این شهر در شمال چین واقع شده و در نزدیکی شهر بندری تیانجین (Tianjin) بوده و در استان هبی (Hebei) قرار گرفته است. علاوه بر آن، این شهر به عنوان مهم ترین مرکز حمل و نقل و ورودی بندری چین به حساب می آید. پکن در میان شش شهر باستانی چین، قلب و روح سیاسی این کشور بوده که این موضوع در سراسر تاریخ طولانی شهر به خوبی نمایان است. با توجه به ثروت بی نظیر تاریخی و باستانی پکن، این شهر در کنار پیشرفت و رشد، توانسته صنعت گردشگری را نیز به خوبی توسعه دهد. امروزه این شهر با دارا بودن حدودا ۱۴۰ میلیون گردشگر و ۴.۴ میلیون بازدید کننده خارجی به صورت سالانه، به یکی از مهمترین مقاصد گردشگری در سراسر جهان تبدیل شده است..

,سفر به چین. سفر به شانگهای. سفر به پکن. راهنمای سفر به چین,[categoriy] چند کلمه برای سفر به پکن و شانگهای راهنمای سفر شانگهای:

شانگهای، که به صورت مختصر هو (Hu) خوانده می شود، به عنوان یک کلان شهر مشهور بین المللی در سراسر جهان مورد توجه قرار گرفته است. این شهر در دهانه رودخانه یانگ تسه (Yangtze) قرار داشته و دارای قدرت بسیار بالای اقتصادی، مالی و تجاری است و نیز به عنوان مرکز فرهنگی شرق چین شناخته می شود. شانگهای همچنین به عنوان یک مرکز گردشگری محبوب در مبحث توسعه و مدرنیته در چین مطرح است.

در ادامه باید اضافه کرد که علاوه بر نوسازی، این شهر با خصیصه چند فرهنگی به یک مرکز فریبنده منحصر به فرد برای گردشگری تبدیل شده است. در واقع، ترکیب کامل فرهنگ های مختلف و سنت و مدرنیته و فرهنگ های شرق و غرب به خوبی در این شهر مشهود است. وجود آسمان خراش های جدید به همراه سازه های معماری سنتی شانگهای با ترکیب عناصر غربی و چینی که به نام شیکومن (Shikumen) شناخته می شود، نمایی متفاوت از این شهر را در خط افق ترسیم می کند. در این شهر سنت غربی و چینی چنان در هم تنیده شده اند که می توان گفت با هم و در کنار هم، فرهنگ ویژه شانگهای را شکل داده و باعث شده اند تا همیشه خاطره آن در یاد و ذهن بازدید کننده ها باقی بماند

چند کلمه برای سفر به پکن و شانگهای

دیدنی های جهان از هر پنج قاره - http://www.eligasht.com/Blog




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چند کلمه برای سفر به پکن و شانگهای - آکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..