تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




Grimguard Tactics 0.9.12 – بازی استراتژیکی “نگهبانان گریم” اندروید

Grimguard Tactics: End of Legends v0.9.12 – بازی استراتژیکی و نقش محور “نگهبانان گریم” برای اندروید
یک عنوان استراتژیکی دوست داشتنی و محبوب برای اندروید
تست شده با اجرای آنلاین

Grimguard Tactics: End of Legends – نگهبانان گریم: پایان افسانه ها یک بازی بسیار جالب و خوش ساخت از استودیوی نیوزلندی Outerdawn Limited در سبک تلفیقی استراتژیکی و نقش آفرینی است. این بازی به صورت کاملاً رایگان ساخته شده اما دارای قابلیت پرداخت های درون برنامه ای است. فارسروید باری دیگر مفتخر شده تا اعلام کند به عنوان اولین وب سایت در بین تمام سایت های ایرانی اقدام به تهیه، بررسی و معرفی این عنوان کرده و همینک آخرین نسخه آن را به محض انتشار در گوگل پلی در اختیار شما عزیزان قرار داده است. بازی Grimguard Tactics: End of Legends یک بازی نقش محور در سبک استراتژیکی است که المان های اصلی آن در بخش گیم پلی در سبک بازی های تاکتیکال نوبتی یا turn-based است. محوریت کلی این بازی به نبردهای تاکتیکی گروهی مربوط می شود. درون مایه و ماهیت ظاهری بازی هم مثل خیلی دیگر از عناوین مشابه در سبک های استراتژیکی و نقش آفرینی، به داستان نبردهای حماسی و افسانه ای در دنیایی خیالی و غیرواقعی مربوط می شود. دنیایی که قهرمانان آن موجوداتی عجیب هستند و در کل باید گفت که تم اصلی این بازی در سبک فانتزی سیاه یا Dark Fantasy طراحی شده است که در کل می توان آن را یکی از نقاط قوت آن دانست.

Grimguard Tactics: End of Legends

در بازی Grimguard Tactics: End of Legends مثل ده ها بازی مشابه که چه از نظر گرافیک، ظاهر، محتوا و گیم پلی به همین بازی شبیه هستند، شما در نقش رهبر گروهی افسانه ای و اساطیری هستید که در دنیایی خشونت آمیز و خیال پردازانه باید در نبردهایی نفس گیر شرکت کند. این دنیای خشن قهرمانانی فانتزی و متفاوت از انسان ها، الف ها و دیگر موجودات افسانه ای دارد. شما می توانید با تشکیل یک گروه اختصاصی، قهرمانان مخصوص خود را جمع آوری کنید و به نبردهایی مهیج بروید. همانطور که گفته شد، این نبردها از نوع بازی های تاکتیکی و نوبتی هستند. بنابراین شما باید به خوبی با سبک و سیاق یک بازی نقش محور آشنا باشید و از توانایی هر شخصیت به بهترین شکل استفاده کنید. مهره های شما شخصیت ها و قهرمانانی هستند که در طول بازی آن ها را آنلاک کرده و به گروه خود ملحق کرده اید. پس بدیهی است که باید به دنبال بهترین ها باشید تا گروه شما از دیگران قدرتمندتر باشد. امکان ارتقاء و شخصی سازی قهرمانان در بازی Grimguard Tactics: End of Legends به شکل خیلی خوبی طراحی شده است و بازیکنان قادر هستند تا قهرمانان خود را در چندین سطح ارتقاء داده و مهارت های جدیدی به آن ها بی افزایند. همچنین باید گفت که در طول مبارزات شما می توانید آیتم های خاص به دست آورده یا از نیروهای مخصوص و ویژه علیه دشمنان بهره مند شوید. بازی Grimguard Tactics: End of Legends گرافیک و طراحی های سه بعدی خیلی خوبی دارد و روند کلی گیم پلی بازی نیز روان و داینامیک طراحی شده است تا تجربه خیلی خوبی از یک بازی استراتژیکی و نقش آفرینی داشته باشید. همینک می توانید آخرین ورژن عرضه شده این بازی را از سرورهای فارسروید دانلود کنید و خودتان را به نبردهایی مهیج و نفس گیر دعوت کنید!

نکته: در صورت آماده شدن مود برای ورژن جدید، به جعبه دانلود اضافه می گردد و این صفحه آپدیت می شود.

تغییرات نسخه 0.9.12 تغییراتی در دسترس نیست

نقد و بررسی ها 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «Grimguard Tactics 0.9.12 – بازی استراتژیکی “نگهبانان گریم” اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..