تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چهره دوگانه سنگاپور - آکا

نوشته شده در تاریخ 1395/09/24 در دسته بندی دیدنی های جهان از هر پنج قاره پرتال آکاايران سايت خبرگزاری آکا بخش قاره آسیا قسمت دیدنی های جهان از هر پنج قاره- چهره دوگانه سنگاپور آکاایران: تتقابل سنت و مدرنیته در ظاهر سنگاپور

سنگاپور دارای مساحتی حدود کمی بیشتر از ۷۱۹ کیلومتر مربع بوده و علی رغم ابعاد بسیار کوچک، در این جزیره ترکیبی جذاب از دیدنی های مختلف مانند یک سمفونی هنری در برابر شما قرار خواهد گرفت. برای مسافران تقابل سنت و مدرنیته در این شهر شگفتی آفرین است. با الی گشت همراه باشید:

,سنت و مدرنیته, سنگاپور, فرهنگ سنگاپور,[categoriy] چهره دوگانه سنگاپور

چهره دوگانه سنگاپور - آکاسنت و مدرنیته, سنگاپور, فرهنگ سنگاپور, معماری سنگاپور ,سفر یه سنگاپور

آکاایران: چهره دوگانه سنگاپور

تقابل معماری مدرن آسمان خراش ها و معماری سازه های سنتی

به گزارش آکاایران: تضاد بین معماری پیشرفته و مدرن آسمان خراش های شهر و بخش تاریخی و قدیمی آن، بسیار دیدنی و فراموش نشدنی است. برای تجربه و مشاهده معماری مدرن و امروزی؛ گشتی در محله  (Raffles) زده و از ترکیب آسمان خراش هایی که در هر سمت مشاهده می کنید، لذت ببرید. ساختمان ۴۳ طبقه (Ocean Financial Centre) و همچنین بلندترین سازه موجود در سنگاپور یعنی (hotel Swissotel The Stamford) دو نمونه از مشهورترین آسمان خراش های سنگاپور محسوب می شوند.

کمی آن سوتر در محله تاریخی شهر، معماری تاریخی و سنتی آن شما را به کتاب های تاریخی و گذشته باشکوه این سرزمین برده و فرصتی ایده آل برای عکاسی و تصویربرداری از خانه ها و مغازه هایی که حداکثر در دو طبقه ساخته شده اند، فراهم می کند. مناطقی مانند محله (Joo Chiat)، جایی که معماری خاص چینی های موسوم به (Peranakan) نگه داری و محافظت می شود یا گردش در منطقه (Tiong Bahru) فرصت ایده آلی برای دین معماری سنتی و آثار پیش از دوران جنگ را در برابر چشمان شما قرار داده و حتی در این محل می توانید وسایل نقلیه مربوط به سال ۱۹۲۰ میلادی را پیدا کنید. در این محل، بخش تاریخی و ویژه نیروی هوایی و نیروی دریایی در کنار خیابان بندی تمیز و زیبا، هر بیننده ای را مسحور می کند.

,سنت و مدرنیته, سنگاپور, فرهنگ سنگاپور,[categoriy] چهره دوگانه سنگاپور تقابل طبیعت و سازه های مصنوعی

علی رغم توسعه و رشد بیش از حد و روند مدرنیزه شدن سنگاپور، هنوز مناطق زیبای طبیعی و بکر در این کشور وجود دارد که می تواند پاسخگوی علائق عاشقان طبیعت باشد. در سفر به سنگاپور می توانید به تالاب کرانجی (Kranji Marshes) که بزرگ ترین تالاب این کشور محسوب می شود رفته و از این محیط زیبا که نماسازی و تدارک دیدن آن برای یک محیط گردشگری طبیعی در سال ۱۹۷۰ میلادی طراحی شده لذت ببرید. در این محل یک مرکز نگهداری و پناهگاه پرندگان وجود دارد که در آن بیش از ۱۷۰ گونه مختلف از پرندگان و حشرات زندگی می کنند. یکی دیگر از گزینه های مناسب برای طبیعت گردی در سنگاپور، سفر با قایق های سنتی به جزیره (Pulau Ubin) است که یکی از دو روستای سنتی سنگاپور در آن قرار دارد. در سنگاپور همچنین تعداد زیادی باغ های زیبا و متنوع وجود دارد و به همین دلیل به این شهر، شهر باغ ها گفته می شود. در سنگاپور شما می توانید ضمن حضور در باغ های زیبا و دارای آب نماهای فوق العاده، از پس زمینه حیرت آور آسمان خراش ها و معماری مدرن لذت برده و  شاهد باغ داری و پرورش گل و گیاه در بین جنگلی از آسمانخراش ها باشید.

چهره دوگانه سنگاپور

دیدنی های جهان از هر پنج قاره - http://www.eligasht.com/Blog




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چهره دوگانه سنگاپور - آکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..