تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رژیم غذایی گیاهخواری با دلمه بادمجان و عدس

201671595551491370a

معنی گیاهخواری پرهیز از خوردن گوشت جانوران است که برخی از این مواد می‌تواند شامل شیر، فرآورده‌های لبنی، تخم‌مرغ، عسل که خاستگاه جانوری دارند نیز بشود. ما در اینجا می‌خواهیم شما را با یکی از غذاهای لذیذ رژیمی که مختص گیاهخواران است آشنا کنیم.

دلمه‌بادمجان و عدس

مواد لازم :
بادمجان : 2 عدد
قارچ پخته : 4/1 پیمانه
پیاز داغ : 3 قاشق سوپ خوری
برنج پخته شده : 2/1 پیمانه
عدس پخته : 4/1 پیمانه
رب گوجه فرنگی : 2 قاشق سوپ خوری
پنیر ریو : 2/1 پیمانه
آب گوشت : 2 پیمانه
نمک ، فلفل و دارچین : به میزان دلخواه

طرز تهیه :
ابتدا بادمجان ها را از وسط نصف کنید و مواد داخلی آن را با ی پاقو خالی کنید . بادمجان خالی شده را در آب بریزید و کمی نمک هم بزنید . بعد از چند دقیقه بادمجان ها را بیرون بیاورید و کنار بگذارید . سپس بادمجان را در روغن سرخ کنید .
مواد میانی را میانی را با هم مخلوط کنید و سپس مواد داخلی بادمجان ها را با مخلوط عدس ، برنج ، قارچ خرد شده پخته و پنیر ریو پر کنید .
رب گوجه فرنگی را با روغن زیتون تفت دهید تا بوی خامی آن گرفته شود . سپس به آن آب گوشت ، پیاز داغ و ادویه ها را اضافه کرده و اجازه دهید قوام بیاید . سس را از روی حرارت بردارید و در قابلمه بچینید طوری که سر بادمجان به سمت بالا باشد . سس را روی دلمه ها و کنار آنها بریزید و به مدت یک ساعت روی حرارت خیلی کم قرار دهید تا خوب پخته شود .
دلمه کم کالری بادمجان و عدس آماده سرو است .

منبع:akairan.com




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رژیم غذایی گیاهخواری با دلمه بادمجان و عدس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..