تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اپلیکیشن الو گوگل ۱۰ میلیون بار دانلود شد

با گذشت حدود سه ماه از انتشار نسخه‌ی نهایی اپلیکیشن Google Allo، این اپلیکیشن در گوگل‌پلی بیش از ۱۰ میلیون بار دانلود شده است.

اپلیکیشن Allo را باید آخرین تلاش گوگل برای عرضه‌ی سرویسی در حوزه‌ی پیام‌رسان‌ها برای پلتفرم اندروید بدانیم. این سرویس متفاوت، قادر است علاوه بر ایجاد ارتباط بین کاربران از وجود سرویس Google Assistant نیز استفاده کند. این اپلیکیشن پس از آنکه در ۲۸ سپتامبر سال جاری به‌صورت رسمی منتشر شد، شروع بسیار خوبی از نظر استقبال کاربران تجربه کرد، به‌طوری‌که طی چند روز ابتدایی انتشار، میزان دانلود این اپلیکیشن به بیش از پنج میلیون رسید.

پس از رسیدن میزان دانلود اپلیکیشن Allo در گوگل پلی به رقم ۵ میلیون، روند استقبال از سرویس پیام‌رسان گوگل رو به‌کندی گذاشت و رتبه‌ی این اپلیکیشن در میان محبوب‌ترین دانلودها سقوط کرد. حال پس از گذشت قریب به سه ماه از زمان انتشار نسخه‌ی نهایی این اپلیکیشن، Allo موفق شده است از مرز ۱۰ میلیون بار دانلود عبور کند.

البته با نگاه به آمار ۱۰ میلیون دانلود این اپلیکیشن، به‌سختی می‌توان در مورد وضعیت سرویس جدید گوگل اظهار نظر کرد. الو در طول کمتر از سه ماه بیش از ۱۰ میلیون بار در گوگل پلی استور دانلود شده است که برای یک اپلیکیشن طبق استانداردهای موجود نشان از موفقیت دارد و گویای این موضوع است که در کمتر از سه ماه، این اپلیکیشن موفق شده است به آمار قابل قبولی دست یابد. در نقطه‌ی مقابل این اپلیکیشن در بازه‌ی دوماهه به میزان دانلودی دست یافت که در چند روز ابتدایی عرضه، آن را کسب کرده بود. باید دید در آینده روند استفاده از این اپلیکیشن به چه ترتیب خواهد بود و الو در چه بازه‌های زمانی قادر است به رکوردهای دیگری دست پیدا کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اپلیکیشن الو گوگل ۱۰ میلیون بار دانلود شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..