تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کمپانی LG هفت گوشی هوشمند جدید خود را در مراسم CES معرفی می کند

مراسم CES ، گردهمایی تمامی کمپانی های تولید گوشی های هوشمند است که در کنار هم جمع می شوند و از جدیدترین گوشی ها و گجت های هوشمند خود رونمایی می کنند و کمپانی الجی نیز قرار است از هفت گوشی هوشمند خود تحت عناوین مختلف رونمایی کند .

چندی پیش با استناد به اخبار منتشر شده در وبسایت GsmArena ، طی خبر منتشر شده قرار است کمپانی مشهور LG در مراسم CES از هفت گوشی هوشمند میان رده خود رونمایی کند که همراه با این خبر اطلاعاتی از این هفت گوشی هوشمند به بیرون درز شده است که به بررسی آنها می پردازیم ، با ترنجی در بررسی این مشخصات همراه باشید .

اولین گوشی از هفت گوشی هوشمندی که مورد بررسی قرار می گیرد گوشی K3 2017 است که قرار است این گوشی از یک پنل ۴٫۵ اینچی برای صفحه نمایش خود استفاده کند و در بالای این نمایشگر یک دوربین سلفی ۲ مگاپیکسلی قرار دارد که برای برقراری تماس های ویدئویی نیز مورد استفاده قرار می گیرد و دوربین اصلی که مکمل دوربین ثانویه است به یک لنز ۵ مگاپیکسلی مجهز است و همینطور در پشت گوشی K3 2017 نیز از یک باتری ۲۱۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده شده است . به نظر می رسد تنها باتری و دوربین ثانویه نسبت به نسل قبلی K3 ارتقا پیدا کرده است .

دومین گوشی نیز گوشی K4 2017 است که نمایشگر ۴٫۷ اینچی دارد و دو ترکیب دوربین های این گوشی دو لنز ۸ و ۵ مگاپیکسلی هستند که به ترتیب برای دوربین اصلی و دوربین ثانویه مورد استفاده قرار می گیرد و همچنین این گوشی از یک باتری ۲۵۰۰ میلی آمپر ساعتی پشتیبانی می کند و این گوشی هوشمند با نسل قبلی خود تنها از جهات باتری و صفحه نمایش بزرگتر و با کیفیت تر متفاوت است .

گوشی سوم مورد بحث از کمپانی الجی که قرار است در CES معرفی شود گوشی K8 2017 می باشد که یک پنل ۵ اینچی بر روی این گوشی است و رزولوشن HD را به نمایش در می آورد . گوشی K8 2017 مانند گوشی K4 2017 از یک باتری ۲۵۰۰ میلی آمپر ساعتی پشتیبانی می کند اما مانند بخش صفحه نمایش در بخش دوربین ها نیز قدرتمند تر عمل کرده از این جهت که دوربین اصلی این گوشی ۱۳ مگاپیکسل است و برای دوربین ثانویه جهت برقراری تماس های ویدئویی از یک لنز ۵ مگاپیکسلی استفاده کرده است و این گوشی نسبت به نسل قبلی بازهم در باتری و در دوربین اصلی پیشرفت داشته است .

چهارمین گوشی که قرار است در این رویداد رونمایی شود گوشی K10 2017 می باشد که از یک صفحه نمایش ۵٫۳ اینچی بهره می برد و کیفیت HD را مانند گوشی K8 2017 به نماش می گذارد همینطور در بالای این صفحه نمایش از یک لنز ۵ مگاپیکسلی واید برای گرفتن هر چه بهتر عکس های سلفی استفاده شده است و این گوشی هوشمند از طراحی ۲٫۵D Curved Glass در پنل پشت و جلو بهره می برد و همچنین گوشی K10 2017 به یک سنسور اثر انگشت مجهز است .

پنجمین گوشی تازه وارد الجی گوشی X calibur نام دارد که گواهینامه بین المللی IP68 را دریافت کرده است و از استاندارد مقاومتی نظامی پشتیبانی می کند و به یک باتری حجیم ۴۱۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز است .

ششمین گوشی هوشمند نیز گوشی LG Stylus 3 که یک نمایشگر بزرگ ۵٫۷ اینچی دارد و دو دوربین تشکیل دهنده این گوشی هوشمند دو لنز ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی می باشد که هم دوربین اصلی و هم دوربین ثانویه به فلش LED مجهز هستند . از دیگر اطلاعات لو رفته برای این گوشی می توان به قلم دیجیتال مخصوص سری LG Stylus اشاره کرد و همچنین مانند پرچمدار ها در پشت گوشی از دکمه های معروف خود استفاده کرده است که برای کم و زیاد کردن صدا و . . . به کار می رود و در آخر باید گفت که گوشی LG Stylus 3 از سنسور اثر انگشت و یک باتری ۳۲۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می برد که ۲۰۰ میلی آمپر ساعتی نسبت به نسل قبلی باتری در این نسل افزایش پیدا کرده است .

در آخر برای هفتمین گوشی هوشمندی که قرار است معرفی شود باید گفت که گوشی X power 2 از یک صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی بهره می برد و کیفیت HD را به نماش می گذارد و مانند گوشی LG Stylus 3 از دو دوربین ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی برای دوربین های اصلی و ثانویه این گوشی هوشمند استفاده می شود و یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی را برای این گوشی در نظر گرفته اند .

برای تاریخ عرضه این هفت گوشی هوشمند نیز باید گفت که سری K 2017 در اواسط January ، گوشی LG Stylus 3 در اواسط February ، گوشی X calibur در اواسط ماه March و گوشی X power 2 در ماه April عرضه می شوند .

gsmarena

لینک کوتاه:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کمپانی LG هفت گوشی هوشمند جدید خود را در مراسم CES معرفی می کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..