تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Sygic Truck GPS Navigation Full 22.0.6 – مسیر یاب کامیون سایجیک اندروید

[Sygic Truck GPS Navigation v22.0.6 [Unlocked – اپلیکیشن مسیر یاب کامیون سایجیک اندروید
نسخه آنلاک شده با دسترسی به تمامی امکانات به درخواست شما

اگر بخواهیم نگاهی به مسیر یاب های منتشر شده در مارکت های اندرویدی داشته باشیم می توان به طور قطع گفت سایجیک یکی از پرطرفدار ترین ها می باشد که تا کنون توانسته است توجه میلیون ها نفر را در سراسر جهان به خود جلب کند. این شرکت بزرگ با توجه به شرایط به وجود آمده تا کنون محصولات متنوع و گوناگونی را منتشر ساخته است که در این پست قصد داریم شما را با یکی از جدید ترین های سایجیک آشنا کنیم. Sygic Truck GPS Navigation Full عنوان یک اپلیکیشن مسیر یاب کامیون می باشد که توسط شرکت معتبر و نام آشنا Sygic maps navigation برای اندروید توسعه و در مارکت بزرگ گوگل پلی منتشر شده است. این نرم افزار فوق العاده همانند همیشه با برقراری دسترسی شما به مجموعه ابزاری متنوع یک تجربه جدید مسیر یابی را در اختیارتان قرار می دهد. یکی از مهم ترین نکاتی که با توجه به عنوان مطلب می توان به آن پی برد توانایی خاص این جی پی اس هوشمند در ناوبری کامیپون هاست، به صورتی که تمامی جاده های مخصوص کامیون و محدودیت هایشان مشخص است و خواهید توانست بدون هیچ گونه مشکلی نیاز هایتان را برطرف نمایید. تمامی اطلاعات موجود در این اپ به صورت مداوم به روز می شوند و حتی به مکان دوربین های ثبت سرعت نیز دسترسی خواهید داشت. بهتر است این برنامه پر امکانات را از دست ندهید و برای دریافتش با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Sygic Truck GPS Navigation اندروید :

مسیر یاب همه جانبه و کاربردی با امکاناتی خاص برای مسیر یابی کامیون ها نمایش مسیر های خاص کایمون ها با محدودیت های هر جاده ذخیره نقشه ها در حافظه دیواس برای استفاده به صورت آفلاین به روز رسانی منظم و دقیق نقشه ها و مکان دوربین های کنترل کننده سرعت سفارشی سازی پروفایل اختصاصی خود دریافت اطلاعات ترافیکی به صورت real time پشتیبانی از نقشه های نقاط مختلف جهان به خصوص خاورمیانه

اپلیکیشن Sygic Truck GPS Navigation با بهره مندی از امکانات و توانایی های خاص خود توانسته است با بیش از یک میلون دانلود امتیاز 3.5 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی به دست آورد که همانند همیشه می توانید جدید ترین نسخه آنلاک شده آن را با دسترسی به تمامی امکانات از سایت پر بازدید فارسروید دریافت نمایید ؛ این برنامه به درخواست جمعی از شما عزیزان معرفی شده است.

Sygic Truck GPS Navigation

 آموزش نصب کامل برنامه Sygic Truck GPS Navigation :

? برای اندروید کمتر از 4.4 : ?

– فایل نصبی را نصب می کنید، دیتابیس فشرده را از حالت فشرده خارج می کنید و پوشه ی SygicTruck را در روت دستگاه خود کپی می کنید .

? برای اندروید بالاتر از 4.4 : ?

– ابتدا فایل نصبی را نصب و اجرا می کنید، پس از ان دیتابیس را از حالت فشرده خارج کرده و پوشه های “Android”,”Maps”,”Res” موجود در دیتابیس را در مسیر Android/data/com.sygic.truck/files کپی بکنید .




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Sygic Truck GPS Navigation Full 22.0.6 – مسیر یاب کامیون سایجیک اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..