تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیام قاطع ایران به دونالد ترامپ

در این گزارش آمده است: «از نظر ایدئولوژیک، تندروهای ایران و مقامات ارشدی که قدرت اصلی کشور را در دست دارند و حرف آخر را در سیاست های داخلی و خارجی می زنند، این موضوع را به روشنی بیان کرده اند که ایران اصول مذهبی و دینی نظام خود را تغییر نخواهد داد و رویکرد ضدآمریکایی را رها نخواهد کرد.

افراد حاضر در سخنرانی اخیر رهبر ایران در روز 13 آبان که سالگرد تسخیر سفارت آمریکا در سال 1979 است، با شور و شوق شعار "مرگ بر آمریکا" سر می دادند.

رهبر ایران در آخرین سخنرانی عمومی خود که از تلویزیون این کشور به صورت زنده پخش شد، به روشنی اعلام کرد که انتخاب "دونالد ترامپ" به عنوان رئیس جمهور جدید آمریکا هیچ تغییری در روابط تهران و واشنگتن ایجاد نخواهد کرد.
[آیت الله] خامنه ای همچنین خاطرنشان کرد که ما قضاوتی در رابطه با این انتخابات نداریم، چرا که آمریکا همان آمریکاست. او انتخابات آمریکا را صحنه ای برای آشکار کردن جرائم مقامات آمریکایی دانست و عنوان کرد که اظهارات نامزدهای آمریکایی برای ریختن آبروی ایالات متحده کافی است.

بسیاری دیگر از مقامات ایرانی نیز عنوان کرده اند که اصول و آرمان های انقلابی ایران در مقابل آمریکا و متحدانش تغییر نخواهد کرد.
حسین سلامی، جانشین فرمانده سپاه ایران چندی پیش اعلام کرد: "زمانی که جمهوری خواهان در آمریکا قدرت را در دست داشتند، کشور ما را تهدید می کردند و خصومت و دشمنی شان را به نمایش می گذاشتند و زمانی که دموکرات ها در قدرت بودند نیز سیاست های آمریکا به همان صورت بود. در 37 سال گذشته هرکدام از احزاب سیاسی آمریکا که در رأس کار بوده اند، هیچ خوبی به کشور ما نکرده اند و همیشه بدی و دشمنی آن ها متوجه ما بوده است؛ اکنون نیز روی کار آمدن دولت جدید در آمریکا برای ما نه باعث ناراحتی است و نه شادی؛ ما نگرانی در این رابطه نداریم و به لطف خدا برای مقابله با هرگونه تهدیدی آماده ایم."

اصول اساسی ایران از نظر نظامی، استراتژیک و ژئوپولیتیک در مقابل اهداف سیاست خارجی آمریکا قرار داشته و دست نخورده نیز باقی مانده است.

برخوردهای نیروی دریایی ایران با ناوهای آمریکایی در سال 2016 افزایش چشمگیری داشته و اکنون ایران تصمیم دارد که حضور نظامی و پایگاه های نیروی دریایی خود در دیگر کشورها و در آب های بین المللی را افزایش دهد.
ژنرال محمد باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران در جمع فرماندهان ارشد نیروی دریایی این کشور عنوان کرد که ایران در حال بررسی ساخت پایگاه های دریایی در سواحل یمن و سوریه است. او گفت: "داشتن پایگاه دریایی در دوردست‌ها کمتر از قدرت هسته‌ای نیست و ده‌ها برابر آن است و مانند آن نیز ایجاد بازدارندگی می‌کند. ما می‌توانیم در خلیج فارس سکوی ثابت بزنیم و در سایر نقاط سکوی شناور داشته باشیم."

مقامات ایران همچنین اعلام کرده اند که حمایت از حزب الله و دیگر گروه هایی که آمریکا آن ها را تروریستی خوانده را ادامه خواهند داد.

مقامات ایران پیامی محکم و قاطع ارسال کرده اند که ایران اصول مذهبی و انقلابی خود که "مقابله با آمریکا" اصلی ترین آن هاست را کنار نخواهند گذاشت و سیاست خارجی خود را که در تعارض با منافع آمریکا قرار دارد تغییر نخواهند داد.
سیاست ایران در قبال "شیطان بزرگ" به همان صورتی که در آغاز انقلاب سال 1979 بود، باقی خواهد ماند.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیام قاطع ایران به دونالد ترامپ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..