تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نظام اداری پشتیبان بخش خصوصی نیست

سید حامد واحدی در گفت‌وگو با افکارنیوز اظهار داشت: موضوع نظام بانکی ابعاد گسترده‌ای دارد. اما باید به چند نکته به صورت ویژه دقت کرد.

وی با بیان این‌که در حال حاضر تولید به تسهیلات نیاز دارد و اساسا کشور نیازمند منابع بیشتر برای توسعه است، افزود: بخش خصوصی زمانی می‌تواند در مسیر پیشرفت حرکت کند که اساس نظام اداری کشور همراه و پشتیبان آن باشد.

عضو هیات رییسه اتاق بازرگانی تهران تصریح کرد: آنچه امروز در کشور رخ می‌دهد، ساختاری پیچیده با موانع اداری زیاد است. درنهایت فضای کسب‌وکار کشور با نقطه مطلوب فاصله پیدا می‌کند و درنهایت فرآیند توسعه با تاخیر مواجه می‌شود.

واحدی متذکر شد: موضوع مهم اقتصاد ایران تنها مسائل نظام بانکی نیست. اگر قرار است که اقتصاد ایران میزبان سرمایه‌گذاران خارجی و مشوق سرمایه‌گذاران داخلی باشد، باید تمامی ساختارهای حاکم بر فضای کسب‌وکار اصلاح شود.

وی عنوان کرد: به‌طور نمونه در حال حاضر برنامه اقتصاد مقاومتی در اختیار اقتصاد کشور است و در صورت عمل به این برنامه بخش مهمی از مشکلات اقتصادی کشور حل می‌شود.

عضو هیات رییسه اتاق بازرگانی تهران اظهار داشت: تنها نکته بسیار کلیدی این است که اگر قرار است که اصلاحی در نظام اقتصادی کشور صورت گیرد، باید این روش سراسر و یکدست باشد.

واحدی گفت: بر این اساس، توجه خاص و تک‌بعدی به‌نظام بانکی به‌تنهایی مشکلات پیش روی ما را حل نمی‌کند.

وی خاطرنشان کرد: «باید ساختار حاکم بر فضای کسب‌وکار اصلاح شود تا در غالب آن وضعیت بانک‌ها هم بهبود یابد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نظام اداری پشتیبان بخش خصوصی نیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..