تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Nightmare Reaper v2.24 برای کامپیوتر – نسخه GOG

اولین رای باشید!

بازی Nightmare Reaper در سبک راگ لایت ۲.۵ بعدی عرضه شده است و می‌توانید همراه با یک سیستم گرافیکی و گیم‌پلی مدرن به سراغش بروید. طرفداران سبک شوتر و اول شخص می‌تواند به سراغ بازی رفته و تجربه‌ای لایه‌ای و سرگرم کننده داشته باشند. جاه طلبی‌های خود را می‌توانید در بازی دنبال کرده و گیم‌پلی بازی را در راه داستان بازی قرار دهید. بهترین ویژگی‌های بازی دائما شما را به سمت تجربه نقاط عطف گیم‌پلی سوق داده و کم کم به آن عادت خواهید کرد. داستان بازی به گونه‌ای روایت می‌شود که حداقل دو بار باید بازی را تمام کنید تا درک درستی از آن پیدا کنید. بازیکنانی که آگاهی چندانی از پیشینه سازنده بازی نداشته باشند، احتمالا بینش خوبی نسبت به آن نخواهند داشت.

گرافیک بازی تحریک کننده بوده و همین سبب می‌شود که طرفداران آن بیشتر شود. سبک شوتر اول شخص بازی چندان روان نیست، اما نباید آن را یکی از ایرادات بازی بدانید، چرا که رفته رفته درک بهتری از آن پیدا می‌کنید. در این بازی شما می‌توانید کنترل یک بیمار را در یک بیمارستان روانی به دست گرفته و در کابوس‌های او غوطه‌ور شوید. امواجی از تیم‌های دشمن وارد شده و سطوحی را تجربه خواهید کرد که رویه‌ای بوده و هر بار قرار است تغییر پیدا کند. سه اپیزود مجزا در بازی می‌بینیم و باید آن‌ها را تکمیل کنید و داستان را جلو ببرید. پیشرفت داستان به معنای کسب سلاح‌های بیشتر خواهد بود و سطوح هم دشواری دشمنان شما را بالا می‌برد.

Nightmare Reaper PC-TiNYiSO | FitGirl Repack | GOG

دانلود-بازی-Nightmare-Reaper

هر سطح از بازی یادآور سری DOOM است و با هر مرگ شما، سطوح جدید همراه با ترکیب دشمنان ایجاد می‌شود. بنابراین، از تجربه‌های قبلی خود استفاده کرده و تلاش کنید که بهتر عمل کنید. بازیکنان می‌توانند بارها و بارها به سراغ بازی رفته و ترکیبی بی‌پایان از سلاح‌ها و دشمنان را داشته باشند. هنگامی که بازیکنان برای اولین‌بار وارد می‌شوند، حداکثر به سه سلاح برای کشتن زامبی‌ها، شیاطین و دیگر دشمنان نیاز خواهند داشت. دشمنان شکست خورده قرار است که سکه‌ها، گنج‌ها و المان‌های پاداش دیگر را به شما دهند و همین جذابیت بازی را در ادامه بیشتر خواهد کرد. شما باید در بازی تلاش کنید که گنج‌ها و سلاح‌های بیشتری را کسب کرده و در سطوح متنوع بازی از آن‌ها بهره ببرید.

سلاح‌ها از سطح معمولی تا افسانه‌ای رتبه‌بندی شده‌اند و بسته به ویژگی‌های مختلف هر سلاح، می‌توانید از تفنگ ساچمه‌ای معمولی هم استفاده کنید. از بازوهای شعله افکن خود هم می‌توانید استفاده کرده و در زمین بازی آتش به پا کنید. بازیکنان تنها مجاز به نگه داشتن یک سلاح بعد از هر سلاح هستند و مابقی به طلا تبدیل خواهند شد. یکی از بزرگ‌ترین نقاوت قوت بازی، اسلحه‌ای است که آسیب‌ها را جلوه‌های بصری و صوتی راضی کننده‌ای منعکس خواهد کرد و بازیکنان حس خوبی از تجربه آن خواهند داشت. همچنین می‌توانید سطح قدرت خود را در منو بالاتر بوده و ماجراجویی‌های بازی را بسیار دوست داشتنی‌تر کنید. درخت مهارت، سبک‌های بازی و موارد دیگر، مانند هر اثر دیگری در این سبکه در اختیار شما قرار می‌گیرد.

بازی لذت بخش و نوستالژیک دنبال شده و می‌توانید المان‌هایی از سبک پلتفرمر را نیز در بازی داشته باشید. بازی گاهی اوقات ناامید کننده و نامنظم ظاهر می‌شود، اما در کل باید کمی بیشتر بازی کرده و از تجربه خود استفاده کنید. یک سری مینی گیم‌ هم در بازی می‌بینیم که توانایی‌های شما را به‌طرز معناداری بالا برده و تفاوت جالبی در گیم‌پلی بازی ایجاد می‌کند. بازی Nightmare Reaper تجربه‌ای منحصربه‌فرد با گرافیک یکپارچه است که مانند سایر آثار ۲.۵ بعدی، قرار است که مسافت و مسیرهای متنوعی را در بازی تجربه کنید. می‌توانید زوایای مناسب ضربات خود را در ازی پیدا کرده و ضربات خود را پیاده‌سازی کنید. این بازی نسبتا روان اجرا شده و یک ماجراجویی نوستالژیک، خونین و پر هرج و مرج را خواهید داشت.

اشکالات گرافیکی بازی گاهی اوقات پدیدار می‌شود. این بازی یک تجربه هیجان انگیز و ترسناک است که طرفداران سبک شوتر اول شخص آن را دوست خواهند داشت. تفاوت‌های ظریفی در بازی وجود دارد که جول محور یادگیری بوده و گیم‌پلی بازی را با چالش روبرو می‌کند. ویژگی‌های جذاب و سبب شده است که بازیکنان هیچگاه نتوانند از آن دست بکشند. همان لحظات دلهره‌اور و سختی را در بازی می‌بینیم که این‌بار قرار است که با گرافیک پیکسلی به دنبالش بروید. تعداد دشمنان آن‌قدر زیاد هستند که لزوم بالا بردن سرعت بازی از جانب شما احساس می‌شود و هرگز نمی‌توانید که خیل عظیم دشمنان را از خودتان دور کنید. بازی با همین گرافیک ساده لحظات دلهره‌آور بسیار زیادی دارد و همین سبب می‌شود که بیشتر از ان لذت ببرید. اگر بار دیگر دوست دارید که آثار ابتدایی DOOM را تجربه کنید، این اثر می‌تواند عالی‌ترین تجربه باشد.

موسیقی بازی Nightmare Reaper توسط اندرو هاشولت بزرگ نواخته شده است و صداگزاری کاراکترها را نیز با هنرنمایی وی شاهد خواهیم بود. بازی داستان عجیبی دارد که ممکن است در ابتدا آن را بشناسید، اما کم کم به المان‌های مرموز آن پی خواهید برد. بازی حالت‌های جالبی دارد و ساعت‌های بازی شما را گسترش خواهند داد. ترکیبی از سطوح تصادفی و پیش بینی شده را در بازی می‌بینیم که همراه با رویدادهای جذاب و تصادفی می‌توانید انجام داده و سرعت دست خود را بالا ببرید. در محیطی مانند جهنم قدم گذاشته و خواهید دید که زامبی‌ها با چه سرعتی به سمت شما حمله‌ور خواهند شد.

تصاویر-بازی-Nightmare-Reaper تصاویر-بازی-Nightmare-Reaper تصاویر-بازی-Nightmare-Reaper تصاویر-بازی-Nightmare-Reaper تصاویر-بازی-Nightmare-Reaper تصاویر-بازی-Nightmare-Reaper info

Progress through the cursed depths of a nightmare while finding an arsenal of powerful weapons and improving your abilities along the way. This retro-inspired FPS with looter shooter and rogue-lite elements breaches the wall between classic and modern gameplay.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7

Processor: i3 or equivalent

Memory: 4 GB RAM

Graphics: NVIDIA Geforce GTX 670

Storage: 4 GB available space

Sound Card: Any

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7

Processor: i7 or equivalent

Memory: 4 GB RAM

Graphics: NVIDIA Geforce GTX 1070

Storage: 4 GB available space

Sound Card: Any

Additional Notes: A SSD is recommended

راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه TiNYiSO:

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه TiNYiSO را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com لینک دانلود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Nightmare Reaper v2.24 برای کامپیوتر – نسخه GOG»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..