تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Chromosome Evil برای کامپیوتر – نسخه DARKZER0

اولین رای باشید!

بازی Chromosome Evil تجربه بسیار جالبی است که باید کنترل گروهی کاراکترهای خود را به دست گرفته و با امکانات جدید و جذاب به سراغ تیم سازی بروید. سربازان شما قاتلان خوبی هستند و مهندسینی هم دارید که می‌توانند با ساخت برجک‌ها و سنگرهای مختلف، امکان استفاده از نقاط کلیدی را برای شما فراهم کنند. می‌توانید از محیط بازی برای ساخت تله‌ها استفاده کرده و محیط‌های دفاعی بسیار جالبی را ایجاد کنید. پزشکان تیم شما هم می‌توانند تیم شما را زنده نگه داشته و در بلند مدت به دردتان بخورند. در این بازی باید تیم خود را برای جستجو تدارکات ارسال کرده و تلاش کنید که مسیر خود را از بهترین راه تعیین کنید.

Chromosome Evil PC-DARKZER0

دانلود-بازی-Chromosome-Evil

داستان بازی مانند آثار کلاسیک زامبی‌محور نیست و با الهام از آثار لاراکرافت توسعه داده شده است. فضای بازی دارک بوده و مربوط به یک شی باستانی است که از زیرزمین پیدا کرده است. به واسطه آن، موجودات کابوس وار جلو آمده و افتضاحات وحشتناکی را برقرار کرده‌اند. شما بخشی از نیروهای باقیمانده دشمن هستید و پدر و مادرتان هم در داستان کلی بازی نقش دارند. باید تصمیم بگیرید که راه رستگاری را در پیش گرفته و در این مسیر پر پیچ و خم قرار بگیرید. بازی رویدادهای تصادفی خاصی هم دارد که شما را قوی‌تر خواهد کرد و باید مدام مهارت‌های خود را بالا برده و در رویدادهای جدید شرکت کنید.

تصاویر-بازی-Chromosome-Evil تصاویر-بازی-Chromosome-Evil تصاویر-بازی-Chromosome-Evil تصاویر-بازی-Chromosome-Evil تصاویر-بازی-Chromosome-Evil تصاویر-بازی-Chromosome-Evil info

Dive deep into this Lovecraft-inspired RTS survival. Assemble your team using different classes, skills, and weaponry. It’s up to your squad to survive the onslaught of nightmares that are surely coming your way. Will you find the source of the darkness?

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP or higher

Processor: Pentium 4

Memory: 1 GB RAM

Graphics: Any

DirectX: Version 10

Storage: 500 MB available space

Sound Card: Any

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Chromosome Evil برای کامپیوتر – نسخه DARKZER0»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..