تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عیادت مجری معروف تلویزیون از حاج آقا قرائتی! + عکس

عیادت مجری برنامه «سمت خدا» از حاج آقا قرائتی

نجم الدین شریعتی از آیت الله قرائتی عیادت کرد

نجم الدین شریعتی با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت: «خاطره -استودیو؛ لحظاتی قبل از برنامه به حاج آقای قرائتی عرض می کنم فلان بحث هفته ی گذشته خیلی مورد استقبال واقع شد و ایشون با تواضع میگن که: "من کاره ای نیستم، همه ی اینا لطف خداست" بعد یهو بغض می کنن در جواب نگاه کنجکاو من با همون لهجه ی شیرین کاشونی می گن: آقای شریعتی! اگه روز قیامت خدا بهم بگه: " قرائتی! ما میلیونها دل رو در اختیارت قرار دادیم؛ اما تو یه دل داشتی به ما ندادی" من چی باید بگم!؟ این حال خوش ایشون رو و این نگاه توحیدی پر از درس رو توی لحظاتم مرور می کنم اینکه تو این سال ها به چی دل بستم و به کی #دل دادم!؟ عکس نوشت:

‏‎امروز توفیق شد تا به همراه جناب حجت الاسلام #حسینی_قمی و عزیز دلم جناب رکنی، دقایقی از حاج آقای #قرائتی نازنین که چند روزیه در بیمارستان بستری هستن ‎عیادت کنیم. الحمدلله ‎حالشون خوبه سلام و احوالپرسی دوستان رو منتقل کردیم ایشون هم متقابلا به همه سلام رسوندن. .با همون روحیه ی همیشگی»

عیادت مجری برنامه «سمت خدا» از حاج آقا قرائتی

عیادت مجری برنامه «سمت خدا» از حاج آقا قرائتی

صفحه اجتماعی نجم الدین شریعتی

اخبار مرتبط:

مجری برنامه سمت خدا در برنامه زنده استعفا کرد +عکس

حس خوب پدری آقای مجری در كنار محي الدين!+عکس

بازگشت مجری "سمت خدا" +عکس

عیادت حسن روحانی از محسن قرائتی در بیمارستان + تصاویر

مجری سمت خدا در اتاق گریم + عکس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عیادت مجری معروف تلویزیون از حاج آقا قرائتی! + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..