تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گفتگویی تلفنی وزرای دفاع ایران و سوریه

کد خبر: ۴۴۱۷۹۶

۱۱  بازدید

وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران پیروزی‌های اخیر ارتش سوریه و نیروهای مقاومت مردمی این کشور را به همتای سوری خود تبریک گفت.

خبرگزاری ایسنا: وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران پیروزی‌های اخیر ارتش سوریه و نیروهای مقاومت مردمی این کشور را به همتای سوری خود تبریک گفت.

 سردار سرتیپ پاسدار حسین دهقان وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران که برای یک سفر رسمی ۲ روزه در آفریقای جنوبی به سر می برد در تماس تلفنی با سپهبد فهد جاسم الفریج وزیر دفاع جمهوری عربی سوریه، پیروزی‌های اخیر ارتش سوریه و نیروهای مقاومت مردمی این کشور را در آزادسازی شهر حلب از دست تروریست های تکفیری به ایشان، دولت و  ملت سوریه تبریک گفت و آن را نقطه عطفی در مبارزات جبهه مقاومت علیه تروریسم و افراطی گری توصیف کرد.

در این گفت‌وگوی تلفنی سپهبد فهد جاسم الفریج وزیر دفاع جمهوری عربی سوریه با تشکر از تماس تلفنی سردار دهقان از حمایت های رهبری، دولت و ملت ایران از ارتش و ملت سوریه در مبارزه با تروریسم قدردانی کرد.

همچنین در این گفتگوی تلفنی وزرای دفاع ایران و سوریه بر عزم راسخ  دو کشور در مبارزه مستمر با تروریسم و افراطی گری تاکید کردند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گفتگویی تلفنی وزرای دفاع ایران و سوریه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..