تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فیروزکوه میزبان پرندگان مهاجر + گزارش

دریاچه سد نمرود فیروزکوه ، میزبان گونه هایی از پرندگان مهاجر است که از شمال به سمت مناطق جنوبی کوچ کرده اند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ،موقعیت جغرافیایی خاص دریاچه سد نمرود و آب و هوای مناسب ، باعث شده که این مکان زیبا ،مقصد مناسبی برای استراحت پرندگان ومکانی جذاب برای گردشگران باشد.

رییس اداره حفاظت محیط زیست فیروزکوه گفت : با احداث سد نمرود، تنوع زیستی جالبی در این منطقه بوجودآمد . 

محمد فریدی افزود : انواع پرندگان مانند اردک سرسبز، غاز، عروس غاز، کاکایی، حواصیل و گونه های دیگر پرندگان در این دریاچه مشاهده شده است ، وی گفت، مهم‌ترین و اصلی‌ترین علت مهاجرت پرندگان با تغییر آب و هوا و تامین غذاست . 

 دریاچه سد نمرود ، تقریبا در دو کیلومتری روستای سله بن و 17 کیلومتری فیروزکوه و 140کیلومتری شمال شرق پایتخت و در ارتفاع 2020 متری از سطح دریا قراردارد. این سد در سال 1395 آبگیری شد و در مجموع چشم‌انداز طبیعی زیبا و تفرجگاهی دلپذیر را به وجود آورده است.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فیروزکوه میزبان پرندگان مهاجر + گزارش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..