تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نیشابور میزبان شب شعر پیامبر اکرم «ص»

همزمان با میلاد پیامبراعظم (ص) وامام جعفر صادق «ع» شب شعر پیامبر اکرم «ص» در نیشابور برگزار می شود.

نیشابور میزبان شب شعر پیامبر اکرم «ص»به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان نیشابور گفت: شب شعر پیامبر اکرم «ص» با هدف ایجاد فضای معنوی در بین هنرمندان و عمیق شدن رابطه عاطفی و معنوی آنها با پیامبر اعظم(ص) است و همچنین امید و اشتیاق هنرمندان جامعه را برای تلاش در جهت اشاعه فرهنگ محمدی در جامعه افزایش می‌دهد.
موسی نوکاریزی گفت:در این شب شعر علاوه بر ارائه اشعار ناب، به تاثیر متقابل اشعار آیینی و فرهنگ اصیل ایرانی نیز پرداخته می شود .  
وی ادامه داد: کسانیکه راه حق و حقیقت و تعالی را پیش می‌گیرند ماندگار می‌شوند، شعر زمانی ماندنی می‌شود که در جامعه تأثیرگذار بوده و در جهت متعالی حرکت کند.
 نوکاریزی عنوان کرد: در این شب شعر شاعران مطرح خراسان آخرین سروده های ناب خویش را در نعت و منقبت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق «ع» قرائت خواهند کرد.
مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان نیشابور تصریح  کرد: این محفل ادبی شنبه  27 آذر 95  همزمان با میلاد مسعود  پیامبر اکرم (ص) وامام جعفر  صادق «ع»  ساعت 18 بعد از ظهر در تالار ادیب اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابور  با حضور علاقمندان برگزار می شود.
انتهای پیام//ی.م



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نیشابور میزبان شب شعر پیامبر اکرم «ص»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..