تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری جشنواره غذاهای سنتی در منطقه تبادکان

جشنواره غذاهای سنتی به همت دانش آموزان مدرسه افشار در منطقه تبادکان مشهد برگزار شد.

برگزاری جشنواره غذاهای سنتی در منطقه تبادکانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، دبیر این جشنواره گفت: این جشنواره با هدف نمایش سنت های قدیم ایران، جشنواره غذاهای سنتی و ایجاد همدلی بین دانش آموزان برگزار شده است.
طیبه آشنا افزود: با توجه به اینکه در این منطقه از همه قشر و اقوام از جمله ترک، بلوچ، افغانی، عرب و کرد زندگی می کنند این جشنواره تربیت داده شده است تا دانش آموزان با آیین و سنت های دیگر اقوام در شب یلدا آشنا شوند.
وی با بیان اینکه در این جشنواره انواع نان های سنتی، آش و اشکنه سنتی طبخ شده است، گفت: در کنار این جشنواره برنامه های شاهنامه خوانی، نقاله خوانی، فال حافظ، سنت گلاب پاشی، تهیه شرب خاکشیر تدارک دیده شده که همگی از آیین های ایران باستان در شب یلدا بوده است.
انتهای پیام// م.م



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری جشنواره غذاهای سنتی در منطقه تبادکان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..