تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آموزشگاه زبان های خارجه با اشتغالزایی 20 نفر در خلخال به بهره برداری رسید

ساعت: 09:53 منتشر شده در مورخ: 1395/09/24 شناسه خبر: 977233

با حضور مسئولین شهرستان خلخال آموزشگاه زبان های خارجه اشراق با اشتغالزایی 20 نفر در خلخال به بهره برداری رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ازناو ، صبح امروز با حضور فرماندارخلخال وجمعی از فراگیران زبان در شهرستان و مسئولین ادارات، آموزشگاه زبان های خارجه اشراق خلخال با اشتغالزایی 20 نفر به بهره برداری رسید.

به گفته حبیب عسگری مدیر آموزشگاه هم اکنون بیش از 300 فراگیر زبان در سطوح مختلف سنی در این آموزشگاه به یادگیری زبان انگلیسی مشغول هستند.

مدیر این مجموعه راه اندازی این آموزشگاه بزرگ را یکی از آرزوهای دیرینه خود عنوان کرد و گفت: در جهت رشد سطح علمی زبان انگلیسی در خلخال تمام تلاش خود را انجام خواهم داد.

به گزارش ازناو ، در این مراسم فریدون بابایی فرماندار خلخال نیز لزوم یادگیری زبان انگلیسی برای مدیران ادارات و نهاد ها را مهم قلمداد کرد و این تلاش بخش خصوصی در اهمیت دادن به یاددهی زبان به عموم مردم در سنین مختلف را گامی مهم در توسعه علمی و زبان های خارجه شهرستان دانست واز حمایت های فرمانداری شهرستان برای توسعه این مرکز آموزشی خبر داد.

بابایی گفت: در عصر کنونی یادگیری زبان های خارجی یکی از مهم ترین فعالیت ها در زندگی بوده و در گسترده جهانی نیز آشنا شدن با زبان ها ، فرهنگ ها و نژاد ها امری طبیعی است.

وی در خصوص دانشگاه ها ودانشجویان شهرستان خلخال در زمینه اشتغالزایی گفت: انتظار می رود هر دانشجو با فرصت علمی که از محل دانشگاه به دست آورده در بازار کار به دنبال اشتغالزایی باشد.

فرماندار خلخال از مدیریت این مجموعه فرهنگی وعلمی تقدیر کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آموزشگاه زبان های خارجه با اشتغالزایی 20 نفر در خلخال به بهره برداری رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..