تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اهمیت ساماندهی واردات در ایجاد امنیت اقتصاد کشاورزی/ چایکاران هنوز بخشی از مطالبات خود را دریافت نکرده اند

ساعت: 08:28 منتشر شده در مورخ: 1395/09/24 شناسه خبر: 976959

رئیس مجمع نمایندگان گیلان با بیان این نکته که چایکاران هنوز بخشی از مطالبات خود را دریافت نکرده اند، گفت: دولت باید هر چه سریع تر مطالبات چایکاران را پرداخت کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسدالله عباسی در گفت و گو با «دیارباران» در مورد وضعیت کشاورزی در استان، اظهار کرد: استان گیلان از قطب های اصلی تولید محصولات استراتژیک کشور به شمار می رود.

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد: استان گیلان از ابعاد گردشگری گرفته تا کشاورزی و شیلات از استان های زر خیز ایران اسلامی به شمار می رود.

رییس مجمع نمایندگان گیلان با تأکید بر اینکه اقتصاد کشاورزان دچار مشکل شده است، اضافه کرد: کشاورزان به ویژه شالیکاران و چایکاران با مشکل جدی مواجه اند و دولت برای رونق اقتصاد آنها مطالبات خود را به موقع پرداخت کند.

عباسی با اشاره به این موضوع که  دولت باید حصار ایمنی دور حوزه کشاورزی بکشد، تصریح کرد: دولت باید در ابعاد مختلف مانند وام کم بهره و سایر سیاست ها حمایت جدی از کشاورزان داشته باشد.

وی با بیان این نکته که چایکاران هنوز بخشی از مطالبات خود را دریافت نکرده اند، اضافه کرد: دولت باید هر چه سریع تر مطالبات چایکاران را پرداخت کند.

رییس مجمع نمایندگان گیلان در خاتمه اظهار کرد: دولت باید از طریق ساماندهی واردات هم امنیت اقتصادی برای کشاورزان به ویژه تولیدکنندگان محصولات استراتژیک ایجاد کند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اهمیت ساماندهی واردات در ایجاد امنیت اقتصاد کشاورزی/ چایکاران هنوز بخشی از مطالبات خود را دریافت نکرده اند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..