تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فعالیت های فرهنگی جز برنامه های نسل سوم دنیا

رییس دانشگاه امیرکبیر گفت: فعالیت های فرهنگی در کنار کار علمی و اموزش ان جز برنامه اصلی دانشگاه های نسل سوم دنیا محسوب می شود

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ احمد معتمدی رییس دانشگاه امیرکبیر صبح امروز در مراسم ششمین جشنواره ملی رویش در این دانشگاه با اشاره به شرکت تشکل های مختلف فرهنگی، اجتماعی و سیاسی دانشگاه امیرکبیر در این جشنواره اظهار داشت: خوشبختانه این دانشگاه در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی سیاسی و مذهبی فعال است که در این مرکز آموزش عالی به تمام درخواست ها در چار چوب ضوابط مجوز داده می شود.

وی بیان کرد: این اقدامات جز آموزش دانشجویان محسوب می شود زیرا اعتقاد داریم فارغ التحصیلان باید علاوه بر علم در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی و سیاسی باید آموزش ببینند. 

رییس دانشگاه امیرکبیر گفت: در دانشگاه های نسل سوم دنیا در کنار کار علمی فعالیت های هنری و فرهنگی به دانشجویان آموزش داده می شوند.

 در حال تکمیل/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فعالیت های فرهنگی جز برنامه های نسل سوم دنیا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..