تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتشار فراخوان دومین سوگواره فرهنگی ـ هنری عبرات

از سوی کمیته فرهنگی ـ آموزشی ستاد مرکزی اربعین صورت گرفت؛

فراخوان دومین سوگواره عبرات پیرامون ارسال آثار هنری درباره حماسه اربعین حسینی منتشر شد.

انتشار فراخوان دومین سوگواره فرهنگی ـ هنری عبراتبه گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ستاد خبری دومین سوگواره عبرات، علاقه مندان به شرکت در دومین سوگواره سراسری عبرات می توانند آثار هنری خود را درباره حماسه اربعین حسینی از طریق آدرس اینترنتی abarat.alarbaeen.ir تا دهم دي ٩٥ماه به دبیرخانه این رویداد فرهنگی و هنری ارسال کنند.

این آثار می توانند در قالب های مختلف و متنوعی ارسال شوند. بدین ترتیب آثار هنری شرکت کنندگان در حوزه های شعر، نثر ادبی، عکس، نماهنگ، نقاشی، تصویرسازی و کاریکاتور، فیلم و مستند، مقالات علمی، نگارگری و تولیدات رادیویی بعد از پایان مهلت دریافت آثار مورد بررسی و داوری قرار خواهند گرفت.

به برگزیدگان در بخش های نامبرده جوایزی نفيسي اهداء خواهد شد.

دومین سوگواره عبرات با هدف ارج نهادن به بزرگترین تجمع و گردهمایی مذهبی شیعیان، ارزش گذاری به مقام شامخ شهدای حماسه عاشورا، پرداخت هنری به حماسه اربعین و پیاده روی تا کربلای معلی و نگاه به این رویداد استراتژیک و خودجوش از دریچه هنر برگزار می شود.

گفتنی است شرکت در این سوگواره برای عموم مردم، هنرمندان و زائران کربلای معلی که به ثبت و ضبط هنری پیاده روی اربعین حسینی در قالب های نام برده اقدام کرده اند، آزاد است.

علاقه مندان به شرکت در سوگواره عبرات همچنین می توانند اطلاعات تکمیلی و سوالات خود را از طریق تماس با شماره 66464590 یا آدرس پست الکترونیک alarbaeen@chmail.ir مطرح نمایند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتشار فراخوان دومین سوگواره فرهنگی ـ هنری عبرات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..