تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طنز؛ مؤدب‌ترین باد دنیا کشف شد

کد خبر: ۴۴۱۶۳۰

۱۸۷  بازدید

پوریا عالمی در روزنامه شرق نوشت:

۱- این جمله از کیست؟


«طبق تحقیقات اروپایی‌ها، بادهای سیستان، بهترین بادهای دنیا برای تولید انرژی است. این می‌تواند مهم‌ترین منبع تولید برق به افغانستان و پاکستان باشد».


الف- بحث مسافرها و راننده در تاکسی خط آزادی – تجریش / ب- بخشی از دیالوگ‌های برنامه دورهمی مهران مدیری  / پ- دایی‌جان ناپلئون / ت- سعید جلیلی، دیپلمات سابق و کاندیدای ریاست‌جمهوری در دوره پیش.


۲- منظور از «تحقیقات اروپایی‌ها» در گزاره بالا کجاست؟


الف- تحقیقات علمی دوره دبستان مردم اروپا
ب- تحقیقات علمی دوره دبیرستان مردم اروپا
پ- تحقیقات علمی دوره دانشگاه مردم اروپا
ت- نکته انحرافی داشت. دانشگاه‌های اروپا که همه با هم جمع نمی‌شوند روی یک چیزی تحقیق کنند.


۳- منظور از «بادهای سیستان» در گزاره بالا کدام است؟


الف- بادهایی که در سیستان تولید و به خارج صادر می‌شود.  /ب- بادهایی که از سیستان ترانزیت می‌شود و می‌گذرد. /پ- بادهایی که پنکه‌برقی‌های سیستان که خیلی هم باحال است تولید می‌کنند.


۴- منظور از «بادهای سیستان بهترین بادهای دنیا هستند» در گزاره بالا کدام است؟


الف- از لحاظ اخلاق بهتر هستند و خیلی مؤدبند و وقتی آدم را می‌بینند سلام می‌کنند.  / ب- از لحاظ کیفیت بهتر هستند و هیچ بادی در دنیا کیفیت باد ما را ندارد. / پ- بادهای سیستان بادهایی هستند که به بنیان علمی اعتقاد دارند. / ت- برخلاف بادهای دنیا، بادهای سیستان به علائم راهنمایی‌ورانندگی احترام می‌گذارند و توی اتوبان بیشتر از ۸۰ تا نمی‌روند، پس بهتر هستند.


۵- با این‌همه غم و غصه که داریم، چرا به دکتر جلیلی رأی ندادیم تا دست‌کم دوتا نطق می‌‌کرد شاد می‌شدیم و غم و غصه‌مان را فراموش می‌کردیم؟


الف- اشتباه کردیم. / ب- نمی‌دانستیم. کاش قبل از انتخابات هم توییت می‌کرد تا باهاش آشنا شده بودیم. / پ- من که دوره بعد بهش رأی می‌دهم. حالا ببین.


وصیت


سوفیا... سوفیا... عشق من... سؤال‌ها لو رفت. این سؤال‌ها را توی کنکور دکترای علوم سیاسی سال بعد قرار است بپرسند. تو هم برو دکترا شرکت کن.


سؤالات عشقمان لو نرود سوفیا؛ میدون دوم




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طنز؛ مؤدب‌ترین باد دنیا کشف شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..