تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کریسمس در دبی، یک سفر و هزار خوشی - آکا

نوشته شده در تاریخ 1395/09/24 در دسته بندی دیدنی های جهان از هر پنج قاره پرتال آکاايران سايت خبرگزاری آکا بخش قاره آسیا قسمت دیدنی های جهان از هر پنج قاره- کریسمس در دبی، یک سفر و هزار خوشی آکاایران: کریسمس در دبی، تجربه ای شگفت انگیز

تصور کنید تمامی روزهای سال را کار کرده اید و حالا احساس می کنید به استراحتی درست و حسابی نیاز دارید. بسیاری از افراد عاشق این هستند که کریسمس در دبی را تجربه کنند، چون در این روزها و طی یک سفر می توانند خوب خرید کنند، غذای ملت های مختلف را بچشند و حسابی تفریح کنند. با الی گشت همراه باشید تا از خوشی های سفر به دبی در کریسمس بیشتر بدانید:

به گزارش آکاایران: مطالب مرتبط: ۱۰ حقیقت جالب درباره دبی را بدانید ۸ پارک معروف تفریحی در دبی ,کریسمس در دبی, دبی ,سفر به دبی,[categoriy] کریسمس در دبی، یک سفر و هزار خوشی

کریسمس در دبی، یک سفر و هزار خوشی - آکاکریسمس در دبی, دبی ,سفر به دبی, تفریحات دبی, تعطیلات کریسمس, سفر در کریسمس

آکاایران: کریسمس در دبی، یک سفر و هزار خوشی

کریسمس در دبی و آتش بازی های بزرگ

اگر عاشق آتش بازی هستید، دبی آتش بازی های بزرگی را برای کریسمس در نظر می گیرد. برای لذت بردن از این آتش بازی ها میتوانید به برج خلیفه، برج العرب، نمایشگاه دهکده جهانی، جزایر نخلی یا نادالشبا بروید. پس ۳۱ دسامبر آتش بازی های دبی را که از بزرگترین آتش بازی ها در جهان است از دست ندهید. کریسمس در دبی بهانه ای برای آتش بازی است.

 جشنواره خرید زمستانی

نگران نباشید! مراکز خرید دبی در کریسمس تعطیل نیست و این ایدئال ترین تعطیلات برای مسافران دبی است، زیرا جشنواره خرید دبی از اوایل ژانویه آغاز می شود و مسافران می توانند با خیال راحت از پاساژگردی با حال و هوای کریسمس در دبی لذت ببرند.

,کریسمس در دبی, دبی ,سفر به دبی,[categoriy] کریسمس در دبی، یک سفر و هزار خوشی غذاهای کریسمس در دبی

ترکیب فرهنگ های مختلف، یکی از دلایلی است که دبی را به سرزمینی محبوب برای گردشگران تبدیل میکند! با سفر به دبی میتوانید با یک تیر چند نشان بزنید و با فرهنگ های متفاوتی آشنا شوید و غذا یکی از پایه های اساسی هر فرهنگی است. در دبی میتوانید در رستوران ملل مختلف غذای سنتی کشورها را بچشید. البته غذاهای کریسمس در دبی فراموش نمی شود و در هتل ها و مال ها میتوانید بهترین نوع این غذاها را داشته باشید.

طعم ماجراجویی عربی دبی

Arabian Adventures Sundowner safari هم نمونه ای از تفریحات متفاوت در کریسمس دبی است که چندان حال و هوای کریسمس ندارد، سفری شگفت انگیز به صحرا که با رانندگی در تپه های شنی آدرنالین خونتان را بالا می برید.  همچنین در پایان روز می توانید از جشن های خاورمیانه ای و اردوگاه سنتی اعراب و آسمان پر ستاره کویر لذا ببرید. ضمن اینکه اگر دلتان سیب زمینی تنوری، گوشت های گریل شده، سالادها و شیرینی های متنوع کریسمس را نمی خواهد در این تور غذاهایی سنتی را خواهید چشید.

,کریسمس در دبی, دبی ,سفر به دبی,[categoriy] کریسمس در دبی، یک سفر و هزار خوشی

این ها فقط نمونه هایی از لحظات خوشی بود که در روزهای کریسمس در دبی می توانید تجربه کنید. کریسمس در دبی می تواند به شما آفتاب لذت بخشی را در ساحل ناسیمی هدیه بدهد. همچنین فروشگاه ها تفریحات جذابی را به مناسبت کریسمس در دبی در نظر می گیرند، مثلا مال امارات با زمین اسکی سرپوشیده ای از شما استقبال می کند. باشگاه گلف امارات را هم فراموش نکنید، این باشگاه پکیج هایی را مخصوص این روزها به شما پیشنهاد می دهد که با آنها می توانید جشنی فوق العاده داشته باشید. پس کریسمس در دبی را به فهرست انتخاب هایتان برای سفر اضافه کنید.

کریسمس در دبی، یک سفر و هزار خوشی

دیدنی های جهان از هر پنج قاره - http://www.eligasht.com/Blog




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کریسمس در دبی، یک سفر و هزار خوشی - آکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..