تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دختران و پسران برهنه در پارتی شبانه لو رفتند

دختران و پسران برهنه در پارتی شبانه لو رفتند

دختران و پسران برهنه در پارتی شبانه لو رفتند 

دختران و پسرانی که در آبادان پارتی شبانه برگزار کرده بودند با حالت های بسیار شرم آوری دستگیر شدند. برخی از این جوانان نیمه برهنه بودند. اهالی منطقه فاز 2 امیرآباد آبادان در تماس با ماموران پلیس از برگزاری میهمانی شبانه در این منطقه خبر دادند.

تیمی ازماموران پلیس با هماهنگی مقام قضایی با حضور در محل، وارد میهمانی شبانه شده و 54 دختر و پسر جوان که با پوشش نامناسب در این پارتی حضور داشتند را دستگیر کردند.بازپرس پرونده نیز پس از تحقیقات از 54 دختر و پسر جوان با گرفتن تعهدنامه از آنها دستور آزادیشان را صادر کرد.

بنا به این گزارش، در این پرونده دختر جوان که به پلیس و بازپرس پرونده توهین کرده بود همراه صاحبخانه در بازداشت پلیس قرار گرفتند.

مطالب مرتبط :

رابطه جنسی زن با برادرزاده شوهر به قتل منجر شد

تجاوز پدر و پسر به دختر 14 ساله و باردار شدن وی

تجاوز جنسی وحشتناک به دختربچه 4 ساله و عاقبت آن

زنی که با همکاری دوست پسرش شوهر را کشت

اقدام شرم آور مردی با 170 دختر به بهانه کاریابی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دختران و پسران برهنه در پارتی شبانه لو رفتند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..