تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تحول دیجیتال کسب‌ و کار شما

از آخرین نسخه راهکارهای نرم‌افزاری نوماتک در بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ رونمایی می‌شود.

نوآوری در ارائه راهکارهای جدید برای حل مشکلات قدیمی کسب‌وکارها، می‌تواند پیشتازی شما را در رقابت تضمین کند. نوآوری بر بستر فناوری اطلاعات قابلیت‌های حل مسئله را تا مرزهای غیرقابل تصوری گسترش می‌دهد و این دقیقاً همان رویکردی است که نوماتک در طراحی و توسعه راهکارهای نرم‌افزاری به کار گرفته است.

تمرکز نوماتک تنها بر یک مسئله است:

کسب‌وکارها چه می‌خواهند؟

نخستین نیاز کسب‌وکارها در فضای بی‌ثبات و غیرقابل پیش‌بینی بازار امروز، چابک بودن است تا بتوانند جایگاه رقابتی خود را حفظ کنند. راه‌حلی که نوماتک برای کمک به کسب‌وکارها ارائه کرده است، ایجاد "یکپارچگی کامل" میان تمام حوزه‌های عملیاتی سازمان، مشتریان، کارکنان و تأمین‌کنندگان است؛ فرایندهایی که جریان اطلاعات و گردش کار را تسهیل می‌کنند، با خودکارسازی وظایف زمان‌بر، علاوه بر صرفه‌جوئی در زمان و هزینه، احتمال خطای انسانی را کاهش می‌دهند و با ارائه گزارش‌های آنی از وضعیت کسب‌وکار، امکان کنترل عملیات و اتخاذ بهترین تصمیم‌ها در زمان مناسب را فراهم می‌کنند.

نوماتک

مهندس شمس، قائم مقام مدیرعامل در این باره می‌گوید:

"اولویت ما در طراحی و توسعه راهکارهای نرم‌افزاری، کمک به مشتریان بوده‌ است. راهکاری که با تمرکز بر یکپارچگی و فرآیندهای مبتنی بر بهترین روش‌های کسب‌وکار، سیستمی منعطف را در اختیار شما قرار می‌دهد که در صنایع مختلف قابل استفاده است. با استفاده از راهکار یکپارچه نوماتک، شما یکپارچگی کامل را در سطح اطلاعات و فرایندها تجربه می‌کنید. "

مهندس آیینی، معاونت تولید نوماتک اضافه می‌کند:

" ایده‌ای که نوماتک از ابتدا در طراحی راهکارهای خود به کار گرفته، یکپارچگی را در سطوح بالاتری تعریف می‌کند و انسجامی منحصربه‌فرد در همه جنبه‌های کسب‌وکار شما ایجاد می‌کند. در واقع زیرساخت توسعه نرم‌افزار و معماری آن با رویکرد یکپارچگی کامل حوزه‌های کسب‌وکار طراحی شده است."

نوماتک

مسئله دیگر کسب‌وکارها وابستگی به چندین شرکت ارائه دهنده نرم‌افزار است که به واسطه عدم بلوغ بازار نرم‌افزاری ایران تا امروز  امری اجتناب‌ناپذیر بوده است. مثلاً ممکن است یک کسب‌وکار از نرم‌افزار مالی شرکت الف و نرم‌افزار مدیریت فروش شرکت ب استفاده کند. در واقع عمده شرکت‌های ارائه دهنده نرم‌افزار در بازار ایران بر حوزه‌های محصولی خاصی تمرکز داشته‌اند که همین مسئله سبب شده راه‌حلی یکپارچه برای پاسخگویی به همه مشکلات یک کسب‌وکار  عملاً غیرممکن باشد.

تکنولوژی قابلیت‌های بی‌نهایتی را برای کسب‌وکارها ایجاد می‌کند

استفاده روزافزون از تلفن‌های هوشمند در زندگی روزانه، راه را برای بهره‌‎گیری از این ابزار در مدیریت کسب‌وکارها هموار کرده است. نوماتک همواره متعهد بوده است که از آخرین تکنولوژی‌ها در توسعه راهکارهای خود استفاده می‌کند.

مهندس آیینی ضمن اعلام رونمایی از آخرین اپلیکیشن‌های تلفن هوشمند نوماتک در بیست‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ، گفت:

" تا امروز اپلیکیشن‌های مدیریت ارتباط با مشتری - CRM، حضور و غیاب و اتوماسیون اداری نوماتک را روی سیستم عامل‌های اندروید و iOS توسعه داده‌ایم که امکانات بسیاری را برای کاربران در مدیریت کارها فراهم کرده‌ است. هر چند ما هنوز در ابتدای این مسیر هستیم و برنامه‌های بلندمدتی برای توسعه نسخه تلفن هوشمند راهکارها در آینده داریم."  

نوماتک

زیرساخت تکنولوژی همچنین امکان دسترسی سریع به اطلاعات را در زمان مناسب برای تصمیم‌گیران فراهم می‌کند. در واقع اتخاذ تصمیمات مناسب در زمان مناسب است که جایگاه رقابتی یک کسب‌وکار را تضمین می‌کند.

کسب‌وکارها باید چابک باشند و برای تسهیل عملیات و سازگاری با تغییرات، پیچیدگی‌ها را حذف کنند. تکنولوژی ابزاری است که این امکان را فراهم می‌کند و نوماتک تلاش کرده‌است با استفاده از آخرین تکنولوژی‌ها، زیرساختی منحصربه‌فرد برای راهکارهای نرم‌افزار ی توسعه دهد تا به این ترتیب پیچیدگی‌های کسب‌وکارها را آسان کند.

نوماتک در بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ که 25 تا 28 آذر ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران برگزار می‌شود، آماده ارائه جدیدترین نسخه راهکارهای یکپارچه نرم‌افزاری است (برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت رویدادهای نوماتک مراجعه کنید). متخصصان نوماتک از حوزه‌های مختلف کسب‌وکار در این نمایشگاه حضور دارند تا پاسخگوی پرسش‌های شما در حوزه راهکارهای مدیریت منابع سازمان (ERP)، مدیریت زنجیره تأمین (SCM)، مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، مدیریت منابع انسانی (HRM)، مدیریت و برنامه‌ریزی تولید، مدیریت مالی و حسابداری و اتوماسیون اداری باشند.  

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و زومیت هیچ مسئولیتی در رابطه با آن نمی‌پذیرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تحول دیجیتال کسب‌ و کار شما»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..