تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصادف هولناک پسر نوجوان با موتورسوار +تصاویر

پسر نوجوان در تصادف هولناک با موتورسوار به شدت مجروح شد.

تصاویری تکان دهنده از پسر تصادف کرده تصاویری تکان دهنده از پسر تصادف کرده

به گزارش دیلی میل، جیک جونز 11 ساله در حال پیاده روی از مدرسه به سمت خانه‌شان در کسل ویل، قسمت شرقی بیرمنگهام بود که یک موتور سوار به او زد.

بر اساس این گزارش، جیک 11 ساله بر اثر این تصادف به طور جدی صدمه دید و بازویش ترک خورد و پای او دچار شکستگی شد اما راکب توجهی به این قضیه نکرده بود و پسر را به حال خودش رها کرده بود.

بر اساس گزارش پلیس، این تصادف روز چهارشنبه 7 دسامبر اتفاق افتاده است که از آن موقع تا به حال، نیروهای پلیس نتوانستند سر نخی از موتور سوار فراری به دست آورند و هنوز در حال پیگیری این پرونده هستند.

تصاویری تکان دهنده از پسر تصادف کرده تصاویری تکان دهنده از پسر تصادف کرده

گفتنی است؛ جیک جوان پس از این حادثه به بیمارستان منتقل شد و هنوز تحت مراقبت‌های جدی بستری است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصادف هولناک پسر نوجوان با موتورسوار +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..