تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش رئیس صندوق توسعه ملی به برداشت ۳۳۰ میلیون دلاری برای پیش پرداخت به بوئینگ: من هم شنیده‌ام

احمد دوست حسینی رئیس صندوق توسعه ملی در گفتگو با «نسیم آنلاین» در خصوص خبر برداشت 330 میلیون دلار از صندوق توسعه ملی اظهار کرد: هنوز درخواستی در خصوص برداشت 330 میلیون برای قرارداد جدید وزارت راه با شرکت بوئینگ به دست ما نرسیده است.


وی در پاسخ به این سوال که این اقدام قانونی هست یا خیر گفت: هنوز چیزی به دست ما نرسیده که بخواهیم در این باره اظهار نظر کنیم. ابتدا باید ببنیم چه نهادی برداشت از صندوق توسعه ملی را تصویب کرده و بعد از آن در مورد قانونی با قانونی نبودن آن اظهار نظر کنیم.


رئیس صندوق توسعه ملی تصریح کرد: بنده هم درباره احتمال برداشت از صندوق توسعه ملی برای قرارداد بوئینگ شنیده‌ام اما هنوز چیزی به دستم نرسیده است.


دوست حسینی بیان کرد: ما برای اینکه جهت برداشت از صندوق اقدام کنیم باید نامه مکتوب داشته باشیم تا دقیقا بدانیم که چگونه باید در این خصوص اقدام کنیم.


گفتنی است یافته‌ها نشان می‌دهد که دولت یازدهم قرار است برای اجرای قرارداد جدیدی که وزارت راه و شهرسازی با شرکت آمریکایی بوئینگ برای خرید هواپیما امضا کرده، 330 میلیون دلار از صندوق توسعه ملی برداشت کند.


هنوز چیزی در خصوص قانونی بودن و یا قانونی نبودن این برداشت و نظر مجلس شورای اسلامی منعکس نشده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش رئیس صندوق توسعه ملی به برداشت ۳۳۰ میلیون دلاری برای پیش پرداخت به بوئینگ: من هم شنیده‌ام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..