تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین مهلت ثبت نام دوره دکترای نیمه متمرکز 96

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: داوطلبان تنها تا ساعت 24، 30 آذرماه می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به ثبت نام آزمون نیمه متمرکز دکترای سال 96 اقدام کنند.

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره مهلت ثبت نام دوره دکتری 96 اظهار داشت: مهلت ثبت نام در آزمون ورودی دکترای نیمه متمرکز سال 96 با توجه به مهلت تمدید شده تا ساعت 24 روز سه شنبه 30 آذر ماه 95 پایان می پذیرد. 

وی بیان کرد: به کلیه داوطلبانی که نسبت به ثبت نام اقدام ننمودند، اکیدا توصیه می‌شود در این مهلت باقی مانده و حداکثر ساعت 24، سه شنبه 30 آذر ماه با مراجعه به سایت سازمان سنجش کشور و مطالعه دقیق دفترچه راهنما و اطلاعیه مربوطه به ویژه از اطلاعیه ای که از روز دوشنبه 22 آذر ماه 95 بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته و در صورت واجد شرایط بودن نسبت به تکمیل تقاضانامه اینترنتی اقدام کنند. 

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور افزود: تا ساعت 8 صبح امروز چهارشنبه 24 آذر ماه 95 تعداد 133 هزار و 349 داوطلب نسبت به ثبت نام اقدام کرده اند. 

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین مهلت ثبت نام دوره دکترای نیمه متمرکز 96»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..