تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تلاش برخی افراد مجهول الهویه در جهت تخریب جنرال دوستم

دفتر معاون اول ریاست جمهوری می گوید برخی افراد و جریان های مجهول الهویه سعی بر تخریب چهره جنرال دوستم را دارند.

تلاش برخی افراد مجهول الهویه در جهت تخریب جنرال دوستمبه گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، دفتر معاون اول رییس جمهور در خبرنامه ای اعلام کرد: "از چندی بدینسو یک حرکت تخریب کارانه از جانب بعضی از حلقات مجهول بر علیه مقام معاونیت اول ریاست جمهوری اسلامی افغانستان در جریان است".

این اعلامیه می افزاید: "توطئه ناکام غورماچ که تا هنوز بررسی کامل نگردیده و به وضاحت نرسیده است و ماجرای احمد ایشچی به سرحدی رسیده است که با تاسف و تعجب واکنش برخی از نهادها را نیز بر انگیخته است. در حالیکه نامبرده پس از دریافت معلومات توسط منابع مختلف در رابطه به تمویل مخالفین و دست داشتن در ناامنی های پی در پی در ولایت جوزجان توسط مسولین امنیتی بازداشت گردیده بود".

دفتر معاون اول رییس جمهور تصریح کرد: "با صراحت باید گفته شود موضع گیری نهادهای متذکره به قضیه ایکه تا هنوز تحت بررسی قرار دارد در حقیقت استقلال نهادها و مقامات حکومتی را زیر سوال می برد و معلوم است عناصر دست نشانده ای وجود دارد که ذهنیت جهانی را به این حد مخدوش می سازد".

این اعلامیه خاطر نشان می سازد: "توصیه ما به آن نهادها این خواهد بود که در واکنش های خویش از عجله و پیش داوری بپرهیزند".

این اعلامیه در حالی منتشر شده است که اتحادیۀ اروپا در واکنش به اظهارات جدید احمد ایشچی از حکومت خواسته قضیۀ نقض حقوق بشر علیه احمد ایشچی و اتهام‌ها علیه معاون اول رییس جمهور مورد بررسی و پی‌گیری قرار گیرد.

به نوشته آوا، با این حال ارگ ریاست جمهوری گفته دولت جمهوری اسلامی افغانستان حفظ جان، کرامت انسانی، و مصونیت شهروندان را در مطابقت با ارزش های اسلامی، احکام قانون اساسی و سایر قوانین نافذه کشور و تعهدات افغانستان در قبال میثاق های بین المللی حقوق بشری، از مکلفیت های اساسی خود می داند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تلاش برخی افراد مجهول الهویه در جهت تخریب جنرال دوستم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..