تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استقلالی‌ها منتظر بازگشت بازیکنی که گره‌گشا است

استقلالی‌ها منتظر بازگشت بازیکنی که گره‌گشا است

ورزش > لیگ برتر - روزبه چشمی، خیلی وقت است که از ترکیب استقلال دور است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ استقلال در میانه میدان مشکل دارد و هنوز نتوانسته این مشکل را حل کند. هافبک های این تیم امسال فصل خوبی را تا اینجا نداشته اند. از نظر منصوریان و دستیارانش حضور روزبه چشمی در خط میانی تیم می تواند مشکلات تیم را تا حدود زیادی حل کند. روزبه بازیکنی بود که در کارهای دفاعی عالی عمل می کرد و باعث می شد تا امید ابراهیمی آزادی عمل بیشتری داشته باشد. او حتی گل می زد و این مسئله به استقلال کمک زیادی می کرد. حالا  کادر فنی استقلال بیشتر از قبل پیگیر وضعیت روزبه چشمی است و منصوریان و دستیارانش دعا دعا می کنند که هر چه زودتر این بازیکن بتواند به تیم اضافه شود. البته روزبه تا نیم فصل بیرون است و پس از آن نامش وارد لیست می شود تا در شروع نیم فصل بتواند کنار استقلالی ها باشد. وضعیت او خوب پیش می رود و این روزها به فیزیوتراپی ادامه می دهد.

43257




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استقلالی‌ها منتظر بازگشت بازیکنی که گره‌گشا است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..