تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دیدن جنگل از چشم حیوانات با واقعیت مجازی -

وبسایت تابناک باتو: یکی از دستاوردهای استودیو طراحی لندن به نام مارشمالو لیزر فیست ( Marshmallow laser feast ) طراحی دستگاه هایی است که این امکان را به انسان می دهد تا جنگل را از دریچه چشم حیوانات ببیند.
 
کشور انگلستان به داشتن جنگل های وسیع با تنوع گیاهی و حیوانی بالا شهرت دارد. از این روی و برای تشویق شهروندان برای دیدن کردن از جنگل ها و داشتن یک تجربه استکشافی استودیو مارشمالو یک واقعیت مجازی جالب را در سال های اخیر طراحی کرده است.
به گزارش آکاایران: بنا بر این گزارش، افراد شرکت کننده می توانند جنگل های گریزیدل ( Grizedale ) را از دریچه چشم حیوانات و مخلوقات دیگر جنگل ببینند . این وسیله که شکل عجیبی هم دارد، یک سفر حسی و کاملا ادراکی را ایجاد می کند. شرکت کنندگان با استفاده از این وسیله، حس هیجان انگیز پرواز هم چون پرندگان، چشم در چشم شدن با سایر حیوانات جنگل و حتی قرار گرفتن در جای آنها را هم تجربه می کنند.
هدف از این طرح  دریافت ادراک بهتر از فرآیند اطلاعات بصری سایر موجودات و به خصوص پستانداران ذکر شده است و این که مردم فرصت داشته باشند تا درک خاص خود از جنگل را بیافرینند.
این واقعیت مجازی بر پایه لیدار دیتا و سی تی اسکن ها شکل می گیرد و از نرم افزار های فیلمبرداری پیشرفته و از تصویربرداری هوایی و چرخش نمای ۳۶۰ درجه برخوردار است. ایجاد صداهای لرزشی از دیگر امکانات این دستگاه خاص به شمارمی رود. ,حیوانات،واقعیت مجازی،جنگل،انگلستان,[categoriy] دیدن جنگل از چشم حیوانات با واقعیت مجازی

دیدن جنگل از چشم حیوانات با واقعیت مجازی - حیوانات،واقعیت مجازی،جنگل،انگلستان

آکاایران: دیدن جنگل از چشم حیوانات با واقعیت مجازی

 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دیدن جنگل از چشم حیوانات با واقعیت مجازی -»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..