تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وعده نوستالژیک و قدیمی؛ استانبولی پلو با بادمجان -

1395/09/24

آموزش آشپزی ، سایت آشپزیآموزش پخت انواع غذا با آکا آکاایران: وقتی حرف از استانبولی می شود، یاد خانه مادربزرگ ها می افتیم. قدیم ها اینجور غذاها آخر هفته ها، در خانه آنها پیدا می شد. البته هنوز هم گاهی برای خودمان استانبولی درست می کنیم، اما دیگر مثل قدیم حال و صفا ندارد. می خواهیم دوباره خاطرات را زنده کنیم و استانبولی پلوی خوشمزه ای بپزیم.

امتیاز خبر: 18 از 100 تعداد رای دهندگان 12

مجله آشپزی مثبت: وقتی حرف از استانبولی می شود، یاد خانه مادربزرگ ها می افتیم. قدیم ها اینجور غذاها آخر هفته ها، در خانه آنها پیدا می شد. البته هنوز هم گاهی برای خودمان استانبولی درست می کنیم، اما دیگر مثل قدیم حال و صفا ندارد. می خواهیم دوباره خاطرات را زنده کنیم و استانبولی پلوی خوشمزه ای بپزیم.

مواد لازم:


 ۲ پیمانه برنج (۲ ساعت خیس شود)                      ۲ عدد بادمجان متوسط (به صورت نگینی خرد شود)              ۴ عدد گوجه فرنگی بزرگ (رنده شود)          ۲ ق س رب                              ۲ عدد سیب زمینی متوسط  (به صورت نگینی خرد شود)           ۱ ق چ زردچوبه                          نمک و فلفل به میزان لازم روغن به میزان لازم ۳ ق غ پیاز داغ                         ,استانبولی،ناهار،غذای ایرانی,[categoriy] وعده نوستالژیک و قدیمی؛ استانبولی پلو با بادمجان

وعده نوستالژیک و قدیمی؛ استانبولی پلو با بادمجان - استانبولی،ناهار،غذای ایرانی

آکاایران: وعده نوستالژیک و قدیمی؛ استانبولی پلو با بادمجان

 

طرز تهیه:


1 برنج را که از قبل به مدت ۲ ساعت خیس کرده اید مثل همیشه آبکش کنید. بعد بادمجان ها را پوست گرفته، به صورت نگینی خرد کنید و به مدت ۱۵ تا ۲۰ دقیقه در محلول آب و نمک- یک لیتر آب و یک قاشق غذاخوری نمک- بخوابانید.  سپس آن را  از صافی رد کرده، خشکش کنید و در روغن تفت دهید.
به گزارش آکاایران: ۲ بعد از  2 الی 3  دقیقه سیب زمینی های نگینی خرد شده را اضافه کرده  و آن را هم 2 الی 3 دقیقه تفت دهید.
3 در این مرحله رب گوجه فرنگی وپیاز داغ را همراه زردچوبه، نمک و فلفل اضافه کنید.
4 در آخر گوجه فرنگی رنده شده را افزوده، در ظرف را بگذارید تا آب گوجه تمام شود و مواد به روغن بیفتد. حالا مواد را  لا به لای برنج بدهید و به مدت 30 دقیقه آن را دم کرده، در ظرف مورد نظر سرو  کنید.
وعده نوستالژیک و قدیمی؛ استانبولی پلو با بادمجان

آموزش پخت انواع غذا با آکا -

وعده نوستالژیک و قدیمی؛ استانبولی پلو با بادمجان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وعده نوستالژیک و قدیمی؛ استانبولی پلو با بادمجان -»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..