تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ادوبی نسخه سازگار فتوشاپ با مک بوک پرو مجهز به نوار لمسی را معرفی کرد

پس از نمایش قابلیت‌های نوار لمسی مک بوک پرو ۲۰۱۶ اپل در نرم‌افزار فتوشاپ طی مراسم رونمایی، حال ادوبی نسخه‌ی سازگار با مک بوک پروی مجهز به نوار لمسی را منتشر کرد.

اپل در جریان مراسم رونمایی از مک بوک‌ پرو جدید در ماه اکتبر، قابلیت‌های نرم‌افزار‌های مختلف برای استفاده از نوار لمسی اضافه‌شده به نسل جدید لپ‌تاپ خود را نمایش داد. این کمپانی طی این مراسم به‌صورت پررنگی به فتوشاپ پرداخت و قابلیت‌های این نرم‌افزار را روی نوار لمسی مک بوک پرو نمایش داد.

در صورت استفاده از مک‌ بوک پرو ۲۰۱۶ اپل می‌توانید پس از بروزرسانی فتوشاپ، از امکانات این نرم‌افزار استفاده کنید. قابلیت‌های فتوشاپ برای مک بوک پرو ۲۰۱۶ در سه گروه قابل استفاده هستند؛ شامل تنظیمات لایه‌ها، براش و گزینه‌های مورد نیاز. با استفاده از تنظیمات لایه‌ها می‌توان به ابزار‌هایی نظیر Smart Objects، Masking و Clipping اشاره کرد. تنظیمات براش شامل ابزارهایی برای انتخاب رنگ، اندازه، سختی و تراکم براش انتخاب‌شده با استفاده از نوارهای قابل تنظیم است. گروه سوم از تنظیمات قابل دسترس از طریق نوار لمسی را می‌توان به دلخواه از میان گزینه‌هایی که بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد، انتخاب کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ادوبی نسخه سازگار فتوشاپ با مک بوک پرو مجهز به نوار لمسی را معرفی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..