تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اچ ام دی از گوشی نوکیا 150 رونمایی کرد

نوکیا 150، فیچرفون تازه معرفی‌شده اچ‌ام‌دی گلوبال است که در سه‌ماهه آینده روانه بازار خواهد شد.

اچ‌ام‌دی گلوبال، نام یک کمپانی فنلاندی است که در حال حاضر، حق استفاده از برند نوکیا در تلفن‌های هوشمند را از مایکروسافت خریداری کرده است و می‌تواند محصولات جدیدی تحت برند نوکیا روانه بازار کند.

گفته‌ می‌شود این کمپانی در حال حاضر روی تلفن‌های هوشمند جدیدی کار می‌کند که مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید هستند و قرار است در رویداد MWC 2017 معرفی شوند.

البته نکته‌ای که در مورد حق امتیاز برند نوکیا وجود دارد، این است که در کنار تلفن‌های هوشمند، اچ‌ام‌دی گلوبال حق استفاده از این برند در گوشی‌های ساده و ارزان را نیز تصاحب کرد و جالب است بدانید اولین محصولی که با برند نوکیا معرفی کرده، یک گوشی هوشمند مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید نیست، بلکه یک گوشی ساده به نام نوکیا 150 است.

فیچرفون نوکیا 150 و مدل دو سیم‌کارت آن دارای قیمتی در حدود ۲۶ دلار هستند. از نظر مشخصات سخت‌افزاری، نوکیا 150 دارای یک صفحه نمایشگر ۲.۴ اینچی بوده و از کیپد فیزیکی، بلوتوث، رادیو اف‌ام، ام‌پی3 پلیر و درگاه میکرو اس‌دی بهره می‌برد.

در این فیچرفون درگاه میکرو USB تعبیه شده است تا بتوان برای شارژ نوکیا 150 از آن استفاده کرد. همچنین یک دوربین VGA نیز در پشت گوشی قرار دارد.

از مشخصات قدرتمند این محصول، باتری آن است که با هر بار شارژ کامل می‌توان از ۲۲ ساعت مکالمه بهره برد. در صورت عدم استفاده از گوشی، باتری مدل تک سیم‌کارت تا ۳۱ روز دارای شارژ خواهد بود و باتری مدل دو سیم‌کارت نیز تا ۲۵ روز دوام خواهد آورد.

اچ‌ام‌دی قصد دارد نوکیا 150 را در سه‌ماهه آتی با قیمت ۲۶ دلار در بازار اروپا، آسیا و آفریقا عرضه کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اچ ام دی از گوشی نوکیا 150 رونمایی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..