تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وحدت به سبک خاص ابو عزرائیل +عکس

انتشار عکسی از نماز خواندن «ابوعزرائیل»، شکارچی تروریست‌های تکفیری داعش در کنار یک رزمنده سنی مذهب بازتاب زیادی در شبکه‌های اجتماعی داشته است.

نماز خواندن ابو عزرائیل،

 در ایام هفته وحدت و سالگرد میلاد پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد(ص)، انتشار عکسی از نماز خواندن ابو عزرائیل، شکارچی تروریست‌های تکفیری داعش در کنار یک رزمنده سنی مذهب بازتاب زیادی در شبکه‌های اجتماعی داشته است.

در این تصویر ابو عزرائیل شیعه در کنار رزمنده‌ اهل سنت که عمر تکریتی نام دارد به نماز ایستاده است.

در ذیل این عکس نوشته شده ایوب شیعه با عمر تکریتی نماز می‌خواند و مبارزه می‌کند با داعش، هیچ تفاوتی بین ما نیست.

این تصویر در نبرد آزاسازی موصل از گروه تروریستی داعش گرفته شده است.

ابو عزرائیل که نام اصلی او، «ایوب فالح الربیعی» است از فرماندهان کتائب امام علی(ع) است. او می‌گوید ما در کتائب امام علی (ع) نگاه طایفه‌ای نداریم و از آن حمایت نمی‌کنیم و اعتقاد داریم، همه عراقی هستیم و همه اعضای یک خانواده‌ایم، چه شیعه، چه سنی، یا کُرد و ترکمن و مسیحی و شبک و ایزدی و ... .

وی در زمان صدام، دستگیر و به اعدام محکوم شده بود، اما پیش از اعدام موفق به فرار شده بود و به همین سبب، مردم، او را ابو عزرائیل می‌خوانند.

وی قبلا استاد تربیت بدنی یکی از دانشگاه‌های عراق بود، ولی با آغاز بحران داعش و پس از فتوای مرجعیت، کار خود را رها کرد و به نیروهای بسیج مردمی ملحق شد.

 وحدت به سبک ابو عزرائیل

ابنا

اخبار مرتبط:

زندگی خصوصی ابوعزرائیل شکارچی ‌داعشی‌ها! + عکس

ابوعزرائیل‌ به قم رفت! + تصاویر

ابوعزرائیل سوار بر غنیمت داعشی! + عکس

حضور ابوعزرائیل در خط مقدم فلوجه +تصاویر

سلفی ابو عزرائیل و پسرش! + عکس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وحدت به سبک خاص ابو عزرائیل +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..