تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مومیایی 2500 ساله مانکن لباس فروشی بود!

کد خبر: ۴۴۱۵۵۶

۲۵  بازدید

خبرگزاری میزان:  جاعلانی که با مانکن لباس فروشی اقدام به ساخت مومیایی 2500 ساله کرده بودند دستگیر شدند.

سرهنگ رضا اصلانی فر، فرمانده انتظامی مراغه گفت: جاعلان اشیای تاریخی، مومیایی جعلی را ماهرانه با مانکن لباس فروشی و مواد دور ریز ساخته و برای فروش به عنوان عتیقه 2500 ساله داخل صندوقی جاسازی کرده بودند.

مومیایی 2500 ساله مانکن لباس فروشی بود! 
وی افزود: جاعلان برای واقعی تر نشان دادن مومیایی، صندوق آن را داخل آغلی گذاشته بودند تا در اثر رطوبت و گرد و خاک شکل واقعی به خود بگیرد.

فرمانده انتظامی مراغه اظهارکرد: داخل و بدنه خارجی صندوق این پیکره جعلی نیز با اشکال و طرح سربازان دوره اشکانی تزئین و لوحی به خط میخی بر سینه مومیایی نصب شده است.

مومیایی 2500 ساله مانکن لباس فروشی بود! 
وی خاطرنشان کرد: مومیایی تقلبی بر اساس گزارش های مردمی و با حضور ماموران یگان امداد در خانه مخروبه ای در یکی از روستاهای مراغه کشف شده است.

اصلانی فر با بیان اینکه تقلبی بودن این پیکره مومیایی شده با حضور کارشناسان میراث فرهنگی تایید شده است گفت: طبق نظر کارشناسان میراث فرهنگی مومیایی کردن اجساد در فرهنگ ایرانیان باستان جایگاهی ندارد و این نوع روش تدفین منحصر به برخی تمدنها از جمله تمدن مصر بود.

مومیایی 2500 ساله مانکن لباس فروشی بود! 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مومیایی 2500 ساله مانکن لباس فروشی بود!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..