تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کی‌روش، حق رای را از آندو و اشکان گرفت و به سیدجلال داد

کی‌روش، حق رای را از آندو و اشکان گرفت و به سیدجلال داد

ورزش > فوتبال ملی - سیدجلال حسینی به عنوان نماینده تیم‌ملی در مراسم فیفا حق رای دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در مراسم انتخاب برترین های فیفا که ماه آینده برگزار می شود، سرمربی و کاپیتان تیم های ملی حق رای برای انتخاب بهترین بازیکن سال از نگاه فیفا دارند. جایزه ای که دوشنبه شب از سوی مجله فرانس فوتبال به رونالدو رسید و از نظر همه کارشناسان در مراسم فیفا هم همین اتفاق خواهدافتاد. اما بعد از اینکه جواد نکونام، کاپیتان سابق تیم ملی در کنار کی روش چندین سال متوالی نماینده ایران بود، این بار کارلوس کار جالبی کرده و این حق را نه به آندو تیموریان و نه به اشکان دژاگه داده است. بلکه سیدجلال حسینی از طرف ایران به عنوان کاپیتان برای رای گیری انتخاب شده است.

43257




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کی‌روش، حق رای را از آندو و اشکان گرفت و به سیدجلال داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..