تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستگیری 30 دختر و پسر در میهمانی شبانه تهران

کد خبر: ۴۴۱۳۵۱

۱۰۰۴  بازدید

ماموران پلیس امنیت اخلاقی تهران بیش از 30 دختر و تعدادی پسر را که در میهمانی شبانه در یک سفره خانه در مرکز تهران حضور داشتند،بازداشت کردند.

خبرگزاری میزان: ماموران پلیس امنیت اخلاقی تهران بیش از 30 دختر و تعدادی پسر را که در میهمانی شبانه در یک سفره خانه در مرکز تهران حضور داشتند،بازداشت کردند.

شب  گذشته ماموران پلیس امنیت اخلاقی تهران در جریان برگزاری یک میهمانی شبانه مختلط در یک سفره خانه در مرکز تهران قرار گرفتند.

با تایید موضوع ماموران پلیس پس از حضور در سفره خانه بیش از 30 دختر که دارای پوشش نامناسب بودند را به همراه چند پسر بازداشت کنند.

در همین حال یک منبع آگاه با تایید این خبر به میزان گفت: میانگین سنی افراد دستگیر شده 18 تا 25 سال است و تحقیقات از این افراد ادامه دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستگیری 30 دختر و پسر در میهمانی شبانه تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..