تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چگونگی انتصاب مدیران در آموزش و پرورش

وزير آموزش وپرورش با بيان اينكه همه انتصابات آموزش وپرورش در كميته اي با درنظرگرفتن معيارهاي خاص مديريتي صورت مي گيرد، گفت: در انتصاب مديران فقط ، تخصص و توانمندي آنان ملاك است.

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  فخرالدين دانش آشتياني درديدار با اعضاي شوراي مركزي مجمع فرهنگيان ايران اسلامي كه در ساختمان شهيد رجايي برگزار شد ، با اشاره به كمبود وقت براي پاسخگويي به تعدد تقاضاي ديدار تشكل هاي فرهنگيان و انجمن هاي علمي دانشگاه ها و صاحب نظران حوزه تعليم وتربيت ، اظهار كرد: در انتخابات ، اولويت با بانوان است ، اما مشكل اصلي اين است كه خود آنها راغب به پذيرش برخي مسؤليت ها نمي باشند و اين امر از حساسيت پذيري بالاي آنان سرچشمه مي گيرد.
 
عضو كابينه تدبير و اميد درخصوص برنامه هاي آموزش و پرورش در دوره جديد، گفت: مطابق آنچه در مجلس شوراي اسلامي اعلام شد، دو برنامه كوتاه مدت وبلندمدت داريم كه براي پياده سازي، آن كميته هاي مشورتي با حضور افراد صاحب نظر تعليم و تربيت،  استادان دانشگاه و نيروهاي آموزش وپرورش تشكيل شده است و انتظار مي رود نتايج مباحث كارشناسي، مبناي برنامه هاي عملياتي قرار گيرد.
 
وي با بيان اينكه بيشترين كار  اجرايي برنامه هاي آموزش و پرورش  در اين كميته ها صورت مي گيرد ، عنوان كرد: اعضاي تشكل هاي فرهنگيان مي توانند با عضويت در اين كميته ها به دنبال پي گيري مسائل مختلف آموزش وپرورش باشند واميد است با حضور فعال تشكل ها ارتباط بين صف و ستاد تقويت شود.
 
دانش آشتياني با اشاره به ساختار متمركز آموزش وپرورش ، گفت: بحث «سازمان نظام معلمي»از مواردي است كه در كميته هاي مشورتي مي تواند به نتيجه برسد و دراين زمينه نيز تشكل ها مي توانند نقش عمده اي ايفا كنند.
 
وزير آ‌موزش وپرورش در پايان ابراز اميدواري كرد كه با مشاركت نهادهاي دولتي و غيردولتي ، نتايج مفيدي حاصل شود.
 
گفتني است؛ در ابتداي اين ديدار، دبير كل و برخي اعضاي شوراي مركزي مجمع فرهنگيان ايران اسلامي به ارائه نظر پرداختند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چگونگی انتصاب مدیران در آموزش و پرورش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..