تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اموال فرهنگیان از بیت‌المال هم مهمتر است/ تلاش برای افزایش سود فرهنگیان

به گزارش افکارنیوز،

مهدی نیکدل مدیرعامل مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان اظهار داشت: با تأسی از آقای دانش آشتیانی که در این شرایط مسئولیت خطیر وزارت آموزش و پرورش را برعهده گرفت، بنده نیز احساس وظیفه کردم تا در کسوت مدیرعامل صندوق به فرهنگیان خدمت کنم.

وی افزود: برای پیشبرد کار بیش از هر چیزی نیاز به همدلی و همکاری همه فرهنگیان داریم تا مشکلات فرا روی را برطرف سازیم.

نیکدل تصریح کرد: برنامه‌ای ارائه می‌کنم تا در قالب آن، تمام فعالیت‌های صندوق به صورت شفاف و به دور از هرگونه شبهه صورت گیرد.

وی با بیان اینکه اموال فرهنگیان از بیت‌المال هم مهم‌تر است، خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم سود فرهنگیان را افزایش دهیم، البته قرار نیست از هر راهی فعالیت اقتصادی کنیم بلکه باید در چارچوب قانون عمل کنیم.

مدیرعامل مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: این صندوق بنگاه خیریه نیست که سود آن را فقط به عده‌ای پرداخت کنیم و حیاط خلوت چند نفر نیست بلکه بنگاه اقتصادی است که متعلق به 950 هزار فرهنگی است و همه باید از عایدات آن بهره‌مند شوند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اموال فرهنگیان از بیت‌المال هم مهمتر است/ تلاش برای افزایش سود فرهنگیان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..