تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عیادت رییس جمهور از حجت الاسلام قرائتی +عکس

چهارشنبه، 24 آذر 1395 ساعت 04:132016-12-14سياسي

رییس جمهوری شامگاه سه شنبه با حضور در بیمارستان خاتم الانبیا(ص) تهران از حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی، رییس ستاد اقامه نماز کشور عیادت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبلاغ"، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی همچنین با پزشکان معالج حجت الاسلام و المسلمین قرائتی گفتگو و از روند اقدامات انجام شده در راستای درمان وی مطلع و با تقدیر از تلاشهای کادر پزشکی دستورات لازم را برای رسیدگی هرچه بهتر و کامل به وضعیت وی صادر کرد.

رییس جمهوری در جریان عیادت از حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی که به علت عارضه گوارشی در بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) بستری شده است، برای سلامتی و بهبودی این معلم قرآن و اخلاق دعا کرد.

روحانی همچنین با حضور در چند بخش از بیمارستان خاتم الانبیا(ص)، از بیماران بستری در این بخش ها نیز عیادت و با آنان احوالپرسی کرد و از زحمات و تلاشهای پرسنل، پرستاران و پزشکان این بیمارستان تقدیر کرد.


کلید واژه ها: بیمارستان - رییس جمهور - قرائتی - محسن قرائتی - رییس جمهوری - عیادت - رییس ستاد اقامه نماز - حجت الاسلام قرائتی - اقامه نماز کشور - جمهوری - روحانی - پزشکان - حسن روحانی - احوالپرسی - پرستاران - محسن - بیماران - درمان - گفتگو - تهران - پزشکی - گزارش - معلم - قرآن - شنبه - نماز - کشور




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عیادت رییس جمهور از حجت الاسلام قرائتی +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..